Verwarrend

ALtijd wel een goed gevoel overgehouden aan een bezoek,maar de vele wisselingen van tandartsen is niet prettig. Ook de mondhygienisten wisselen om de haverklap. Bij het laatste bezoek kreeg ik wel goede informatie vwb een mondhygienist. Zij wist mij te vertellen,dat deze een 3 nivos hebt. Het derde nivo reinigt ook onder de kronen oid. Mijn tanden zijn altijd optisch gereinigd. Ik kreeg ook de indruk dat die info en de verwijzing naar Ommoord haar niet in dank werd afgenomen,door de nogal bitchie receptioniste. Is de sfeer aldaar reden van het grote verloop,is mijn vraag. Graag wens ik reactie op mijn review. Groet FrankPrinsze 11.09.1957

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Respectvol

Bij elke stap werdt uitgelegd welke handeling er gedaan zou worden. Geruststellend.

Aangenaam

Na een slechte ervaring te hebben gehad binnen deze club heb ik nu een hele goede tandarts. Dr. Bosch is vakkundig, lief, stelt je gerust en luistert naar je. Heel blij met haar. Daarnaast ook een groot compliment voor de ( medische ) secretaresses.

Super lieve tandarts

Zag alleen dat mondspiegel een beetje vies was

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundige tandartsen , receptie is alleen moeilijk te bereiken

Deskundige tandartsen. Receptie laat wel steken vallen. Kreeg geen mail van de afspraak. Die dag geprobeerd de receptie te bereiken, heb meer dan 40 minuten in de wacht gestaan. Gevolg te laat op de afspraak en begrijp dat arts een beetje kribberig was. Na uitleg over de fout van de receptie begreep zij het wel.

Matig

Na een volledige extractie wordt je slecht begeleid want het was onder volledige verdoving dus dat viel mij tegen er word zelfs geen telefoontje gepleegd met de vraag hoe het gaat,alleen tijdens het intakegesprek is er wat interesse maar dat gaat ook heel snel dus het lijkt mij snel geld verdienen,maar goed we zijn nu een half jaar verder en ik kan nog steeds niet goed eten dus moet ik binnenkort weer een afspraak maken met tegen zin

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben blij met mijn tandarts

Tandarts Deby is kundig en vriendelijk, ze kent haar patiënten echt en denkt fijn mee.

Hele fijne tandartspraktijk

Je wordt erg op je gemak gesteld. Vind ik heel belangrijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en prachtig kunstgebit

Professioneel personeel die er voor hebben gezorgd dat ik weer een mooie glimlach heb

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandelaar doet zijn best.

Mijn ervaring is dat Manuel doet wat hij kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd fijn geholpen met een goed eindresultaat

Positief

Goede service.

Een ongelukje met je kunstgebit wordt snel verholpen. Maandag gebeld en dinsdagmorgen kon ik gelijk terecht.

Ben ik blij

Top geholpen

Kan alleen maar en 10 geven, goed geholpen en vriendelijk personeel.

Goede professionele controle gehad

Na een degelijke controle van mijn implantaten stond ik in weinig tijd weer buiten.

niet bevredigend

Ik kwam (alleen) voor een controle van mijn implantaten (verwezen door 4Dental). Ik wilde ook weten wat de tandarts vond van de kwaliteit van mijn steg (een second opinion). Daarop wilde hij geen antwoord geven ("dat moet 4Dental maar beoordelen"). Zoals zo vaak in dergelijke situaties voel je je overbluft en houd je maar je mond...... Ik heb hieronder 'ja' ingevuld bij het contact mogen opnemen, omdat ik geen 'nee' wilde invullen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat zo'n contact erg zinvol is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben niet voor niets daar naar toegegaan.

Vakkundig en professioneel geholpen. De arts gaf me rust en duidelijkheid wat er allemaal mogelijk was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en snelle afspraak afhandeling

Ik had 2 afspraken en ben heel netjes op tijd geholpen wat natuurlijk erg prettig is tevens waren deze behandelingen ook vrij snel klaar met een snelle herhalings afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met geweld m’n kies getrokken

Binnnen 10 minuten was ik klaar. Stuk of 6 verdovingen en de tandarts ragde van links naar rechts en het kraakte en toen kwam m’n kies eruit. Stuk of 6 hechtingen. Weinig info voor wat ik daarna moest doen. Thuis aangekomen niet kunnen eten. Dag daarna ontzettend veel pijn. Vandaag pijn nog erger en een dikke wang. Is dit goed??? Hier nooit meer. Paracetamol helpt niet!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Tijdens het intake gesprek heeft de arts direct met mijn tandtechnieker gesproken en mij de voortgang van de behandeling uitgelegd. Ook de financiële kant is mij duidelijk gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vakkundig geholpen !

Ik kom al jaren bij de Smile Clinic. Tandarts Jonker was jaren mijn reguliere tandarts, dus erg vertrouwd !

Gemengde gevoelens

Er zijn diverse kleine foutjes geweest Ik wilde mijn verheiden Maar er was alleen een kleine sorry van de Bali Ik voelde mij niet gehoord

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen en goede uitleg qua nazorg Gelachen in de behandelkamer dat doe je niet vaak bij de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

beter dan de laatste keren

Nu was er weer aandacht.

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.