Goed zeer tevreden over alles

Echt een vak man

Komt heel rustig en zelf verzekerd over. En vol zelfvertrouwen dat is heel geruststellend

Lieve tandaarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Plezierig en vlot behandeld.

Ik werd 10 minuten eerder binnengeroepen. De tandarts legt uit wat er giaat gebeuren en laat het zien door me een spiegeltje in de hand te geven. Omdat ze tijd genoeg had, heeft ze het probleempje direct behandeld, zodat ik niet opnieuw een afspraak hoefde te maken. Een dikke pluim.

Fijne tandarts!

Desi neemt echt de tijd voor je en is heel patientgericht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Meestal niets om op aan te merken.

Maar reeds eerder heb ik daarop geantwoord, maar daarop volgend wil nog wel even kwijt dat zelfs dat ik in het weekend niet geholpen kon, wat ik bijzonder jammer vond. Maar maandag de 28ste kon ik toch terecht om de beugel van het boven implantaat weer vast te laten zetten. Maar wat denkt u? er waren geen schroeven op voorraad. Dus het implantaat is met één schroef vastgezet. Prima, want ik de 29ste om half vier terug komen om het implantaat geheel vast te zetten. Prima toch, maar wat mij het meest verbaasd, dat ik s'avond een email kreeg met het verzoek om even € 30,86 over te maken. Misschien kunt zich voorstellen wat ik op dat moment voelde. Het enige wat ik kwijt wil, dat het absoluut niet mijn schuld is dat het implantaat is los gegaan, want volgens de behandelaar is dit niet goed gebeurd op woensdag de 23e november. Ik weiger dan ook deze te betalen!!!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb geen pijn meer en kan weer lachen desi is geweldig

Na dat bijna alles opnieuw is gemaakt heb ik bij mij eerste controle voor het eerst in mijn leven kunnen zeggen ik heb geen gaatjes heel fijn ze geef me echt een fijn gevoel in de stoel ben altijd heel bang geweest bedankt

Gratis, toch betalen....

Erg rumoerige receptie, ik kon woordelijk alle gesprekken volgen, die tussen de dames plaatsvond, over collega's. Ruim een half uur uitloop. Uitleg van de tandarts was duidelijk, na 5 minuten consult geen oplossing mogelijk. Ook dat was duidelijk. Alleen die rekening, van 23 euro... Dat snap ik niet, zou een gratis consult zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

zeer prettig geholpen

goede uitleg en zeer vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige mensen en snelle service.

Jarenlang een goed adres.

Rustgevende tandarts erg fijn

Mijn angst is duidelijk minder ik durf ook weer te wachten in de wachtkamer hiervoor deed ik dat in de auto en ging vaak ook weer weg uit angst nu is me gebit weer netjes en kan het ook weer netjes houden erg dankbaar voor

Niet fijn

Ik vind dat het gebit tegenwoordig slecht wordt nagekeken. Na een paar prikjes in mijn tandvlees kon ik gaan. Geen tandsteen verwijderd. Ik moest maar een afspraak bij de mondhygiëniste maken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat ik 20 minuten te laat werd geholpen.

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze hebben mijn angst voor de tandarts helemaal weggehaald.

Ze hebben mijn angst voor de tandarts helemaal weggehaald

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige tandarts en leg goed uit wat ze gaat doen en stelt je op je gemak.

De behandeling ging prima

Tevreden over de behandeling.

Goed geholpen

Mooi op de afgesproken tijd en de implantoloog kwam op mij ervaren over!

Vriendelijk

Nette en vriendelijke receptie. Alles op tijd. Goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heb nog steeds veel pijn prothese kan ik niet inhouden van de pijn

Heb eind augustus mijn gebit laten trekken onder narcose, is allemaal goed gegaan, maar daarna ....veel pijn, okee, na dat weekend terug voor controle blijkt dat rechtsachter flink te keer is gegaan maar goed blijven spoelen, werd gezegd. Verschillende keren geweest voor controle en prothese werd bijgeschaafd en laatste keer bijgekliederd met elastisch spul, zei hij, zat overal, heb zelf een hoop weg moeten halen om geen blaren op mijn tandvlees te krijgen. Mijn prothese blijft maar dansen door mijn mond auw auw, Heb nog gevraagd over wondje rechtsonder, dat ik al vanaf het begin aan heb, maar dat geneest wel, werd gezegd, en aan de voorkant rechtsboven een hard stukje, ach groeid er wel uit, heb ik geen ontstekingen?, heb ik gevraagd, nee alles ziet er goed uit. De pijn werd erger zo erg dat ik bijna een doosje ibuprofen 400 mg per dag slikte plus 6 x paracetamol 500 mg per dag. Afspraak gemaakt, foto gemaakt, bleek hard stukje nog een stuk wortel/tand weet ik veel te zijn, moet er uitgehaald worden, ontsteking en aangezichtspijn werd geconcludeerd. Aan de antibiotica , mondspoeling met antibiotica en zwaardere ibuprofen en .... dikke nota van bijna 100 euro. Tussentijds naar huisarts geweest, zag ook mijn pijn en plekje rechtsonder wat ze niet vertrouwde, heeft verwijsbrief geschreven naar kaakchirurg. Paar dagen later 8 nov? bij tandarts geweest, stuk tand/wortel eruit getrokken met verdoving en geconcludeerd dat harde stuk beneden een drukplek is, dus onderprothese weer bijgeslepen en geadviseerd om naar kaaktherapie te gaan. Wat nu, weer een dikke rekening? Terwijl ik vind dat er fouten zijn gemaakt, ik al een hoop heb betaald en nog steeds geen genot heb van mijn prothese.

Kort, krachtig en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en alle tijd nemen voor het uitleggen en luisteren.

Geen aanmerkingen

Geen aanmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en ook goed advies meegekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige sfeer, kundige zorgverleners!

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Korte wachttijd en vriendelijk en deskundig

Zoals de zin hierboven.

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.