Slechte ervaring

2 maal tand los 1 x afgebroken -as nog steeds niet goed na 9 maanden passen en meten zal niet gauw een nieuw gebit bestellen afspraken liepen niet goed gebit zoen brug zoek diversen voor niets geweest etc geheel ontevreden

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was goed, ik vond het alleen jammer dat het alles bij elkaar toch wel lang heeft geduurd zo ongeveer 8 maanden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en behulpzaam personeel denkt mee en stelt je op je gemak

Prettige mondhygiëniste

Fijn persoon, die luistert, meedenkt en haar werk zeer nauwkeurig doet.

Ik wordt goed behandeld

Ik vind het nogsteeds niet fijn om naar de tandarts te gaan maar, ik ga hier met een goed gevoel heen en wordt goed geholpem!

Vriendelijk ontvangen.

Locatie goed te bereiken. Vriendelijk ontvangen in de ruime wachtkamer.

Geweldig en professioneel

Je wordt geweldig behandeld uitleg is heel duidelijk Korte wachttijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen over een paar weken vervolg

Intake gesprek alles duidelijk vertelt en nu op naar het vervolg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel prettig, rustig, duidelijk!

De rekening voor de te trekken kie,en veel er mee, bij Dental betaal je voor 3 kiezen alleen al 22,38 euro hechtingsmateriaal, dat hadden we nog nooit meegemaakt.! Volgens mij koop je daar een hele klos voor:)

Kundig

.hele aardige en kundige mensen

Rustig en vriendelijk behandelt

Goede behandeling.

Fijne menselijke manier geholpen

Prima behandeling!

Prima behandeling, zeer kundig en gerustgesteld op een fijne manier.

Zeer goede behandeling

Zeer goed behandeld, vriendelijk personeel

Goede ervaringen

Goed geadviseerd en geen probleem is te groot en wordt duidelijk gecommuniceerd door deskundig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring met Manuel...was bijzonder goed. Prettig persoon....en heel kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig en vertrouwd. Prima geholpen.

Een hele goede tandarts

Ik ben heel blij. Meneer Wallie is heel behulpzaam, heel lief en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben nu niet zo bang meer.

Hele fijne mondhygiëniste, ik zag tegen de behandeling op maar er werd rekening gehouden met mijn wensen. Ben op tijd geholpen en heb goede adviezen gehad.

Bij Smile Clinic kom ik graag

Zeer deskundig en uiterst vriendelijk personeel

er zyn by my implantaten in gebracht ...het eten wordt 2 mnd lang .n drama

als ik dit geweten had .. was ik er NOOIT aan begonnen ...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Stellen je gerust,erg vriendelijk allemaal, en je kan alles vragen, nemen er de tijd voor

Nieuw klikgebit

Na 5/6 jaar was ik toe aan een nieuw klikgebit. Omdat ik zeer tevreden was over mijn vorige klikgebit ben ik weer teruggegaan naar Smile Clinic in Capelle aan de IJssel. Ook dit keer ben ik weer heel tevreden. Zij werken hygiënisch met zeer kundig en vriendelijk personeel. Het gebit ziet er mooi uit en past goed. Ik zou iedereen deze kliniek willen aanraden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooie zaak, en zeer vriendelijke mensen

Ik kwam voor, implementatie, voor gesprek (intakegesprek) er wordt goed uitgelegd hoe de vork in de steel zat, en wat je kan verwachten, en dat was duidelijk Het was prima geregeld.

Essebaan 1 2908 LJ Capelle aan den IJssel

Over Smile Clinic Capelle a/d IJssel

Bij SmileClinic in Capelle aan den IJssel bevindt zich alle mondzorg onder één dak. Wij beschikken over een uitgebreid team met verschillende specialismen. Wij staan bekend om onze expertise in implantologie en esthetiek.