top

Alles verliep zoals het hoort, fijne sfeer

Prima services

Dienstverlening is goed

Alles ging goed

Alles liep achter elkaar door en op tijd wat wil je nog meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne plek en nemen de tijd.

Als je al niet zo hele fijne tandartservaringen hebt in het verleden is het fijn om geholpen te worden door dit team.

Deskundig en vriendelijk

Voldoende voorlichting,deskundig en vriendelijk geholpen en geen napijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zie onder; jammer dat dit veld in het review verplicht is

Correct, adviserend, aandachtig

Behandeling ging probleemloos.

Voor we begonnen goede uitleg over wat er ging gebeuren. Wat ik na de behandeling (kies trekken) kon verwachten en paar spelregels in acht nemen. Prima verdoofd en geen naweeën gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, professioneel en deskundig.

Vriendelijk, professioneel en kundig.

Verschrikkelijk

Chaotische tandarts, gehaast en niet conclusies. Neemt geen eens tijd om te vragen of ik ergens last van heb

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

accuraat handelen en goede adviezen

Sander is gedecideerd, werkt snel en grondig. Adviseert helder. En belangrijk: ik merk dat hij de tandarts rapporteert wat hij waarneemt. Adviseert ook over (voor hem) simpele zaken als ragers en borstels.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend is uitstekend, logisch toch?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is een prettige praktijk

vriendelijke en vakkundige tandarts

Er is nog tijd en aandacht in deze tandartspraktijk en ook op een vriendelijke manier.

Is goed

Professioneel en deskundig

Goed, snel en zorgvuldig behandeld, bovendien op tijd en vriendelijk.

Gewoon super Top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben een tevreden patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, Vriendelijk en vakkundig.

Als nieuwe cliënt, prima en vlot geholpen.

Aandacht voor de patiënt1

Duidelijke uitleg voor en na de behandeling!

Vriendelijke Professionele Ontvangst en Behandeling

Zeer Deskundig met advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De beste tandarts van nederland

Ontzettend fijn geholpen

Heel commercieel

Bij mijn recente behandeling door de mondhygiënist ben ik 20 minuten in de behandelruimte geweest en er wordt 6x5 minuten in rekening gebracht. Dit is al eerder gebeurd, maar nu is het wel de laatste keer geweest!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Sander is altijd goed

De titel zegt alles

Was goed hoor !

Ik moest een afspraak maken voor 2 afgebroken deeltjes. Was snel verholpen. Dames aan receptie ook uiterst vriendelijk !

Montaubanstraat 16

3701 HR Zeist

Over Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent

Welkom bij Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent. In onze uiterst moderne praktijk hebben wij alles in huis om u de tandheelkunde in zijn meest uitgebreide zin te kunnen aanbieden. Van reguliere behandelingen als controle en witte vullingen tot uitgebreide gebitsreconstructies, kindertandheelkunde, het uitvoeren van lastige wortelkanaalbehandelingen, tandvleesbehandelingen en implantologie.