Deze tandtechnicus is een uitstekende vakman!

Ik had een nieuw frame nodig voor mijn ondergebit. Dat is uitstekend gemaakt en heeft een geweldige pasvorm. Echt beter dan de drie frames die ik inmiddels versleten heb. Een hele goede vakman en nog een aardige vent ook!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werkt keurig op tijd, goede controle, communiceert duidelijk, vriendelijk personeel, goede omgang met kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd aandacht voor mij als patient

Ze houden zeer goed rekening met mijn angst. Pakken de behandeling ze rustig aan. Heel fijn.

Vriendelijk

Vriendelijk denken met je mee

zakelijk

vertrouwenwekkend en je verlaat het pand zonder het gevoel ergens ingetrapt te hebben

Overzicht een beetje kwijt

Behandelingen zijn elke keer prima, maar ik ben het overzicht een beetje kwijt… poetscontrole, periodieke controle, reiniging, foto’s maken… is het mogelijk om dit zoveel mogelijk te combineren in 1 afspraak? Nu blijf ik op en neer rijden voor mezelf en 3 kids en krijg elke keer weer te horen dat er een nieuwe afspraak ergens voor nodig is… ik ben het overzicht echt totaal kwijt… voordat ik hier kwam had ik gewoon 1x per half jaar een afspraak en werd alles in 1x geregeld voor iedereen…

Hele fijne praktijk

Altijd fijn geholpen! Door alexandra calando

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kan wel eens pijnlijk zijn maar het gebeurt wel goed

Mijn vulling moest vervangen worden dit heb ik zonder verdoving gedaan en voordat ze de nieuwe vulling gingen plaatsen en tijdens het vullen wat het niet zo pijnlijk maar dit klem zetten wat wel erg gevoelig. Maar goed het resultaat mag er wezen en kan ik er weer tegen.

Heel vriendelijk personeel

Wij komen hier al lang en zijn zeer tevreden. Vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, alles word meteen goed opgepakt, keuze uit tijden en dagen plannen, kindvriendelijk.

Snel en vriendelijk

Wij waren alleen voor controle. Toen bleek dat een kies gevuld moest worden. De tandarts had tijd dus had ze gelijk doorgepakt. Dat was super fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel snel geholpen voor een afspraak

Vriendelijk, nemen de tijd

Ben geen fan van de tandarts, zie er altijd tegenop. Weten me altijd gerust te stellen, leggen duidelijk uit wat ze gaan doen. Kortom zover ze bestaan , de ideale tandarts ;-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed geholpen en professioneel behandeld door i. klijssen

goed geholpen en professioneel behandeld door i. klijssen! kortom zeer tevreden!

Slechte service

Verslechterd een tand toestand en wordt je erna doorverwezen naar een specialist omdat ze niets meer kunnen doen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Prima en snel

Ben snel geholpen

Vriendelijke en professionele personeel

Vriendelijke en professionele personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig vriendelijk en kundig personeel

Het personeel is altijd even vriendelijk en meedenkend.

Prima geholpen.

Naar verwachting.

Erg fijn!

De jonge vrouw was begripvol, mild, toegangelijk, supportive. Omdat ik bijna 18 word gaf ze allerlei nodige support. Ze was zelf ook net die leeftijd gepasseerd Precies wat ik nodig had.

Uitstekend!

De dame die mijn gebit heeft gereinigd heeft het uitstekend gedaan. Ze legde de behandeling uit. Ze gaf goede tips. Ook heeft ze een andere behandeling uitgelegd en gevraagd of ze een afspraak moest inplannen voor me. Kortom een uitstekende beoordeling waard! ( Het was een Turkse dame, ik kan me haar naam niet meer herinneren)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en en goed geholpen

Prettige en vriendelijke behandeling

Al jaren uitstekende zorg

Sinds jongs af aan wordt ik geholpen bij Tandzorg Tilburg. Altijd een prettige ervaring, snelle hulp, en fijne mensen.

lief begripvol en meedenkend

Ik vind het fijn dat er begrip is voor persoonlijke situatie en er rekening mee wordt gehouden. Ik ben niet zo n held als het aankomt op behandelingen. dat wordt meegenomen. Ben daardoor minder bang om langs te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heeft niet de apperatuur om mij goed te helpen doorverwezen naar best

Had dan gelijk doorgestuurd zonde van mijn tijd Veel last van het prikken in mijn tandvlees met zijn haken blaren doen zeer op mijn gebid

Monteverdistraat 69

5049 EV Tilburg

Over Tandzorg Tilburg Monteverdistraat

Bij Tandzorg Tilburg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Monteverdistraat in Tilburg Noord. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en is er voldoende parkeer gelegenheid. De praktijk is gevestigd in hetzelfde pand als waar de Jeugdtandverzorging Tilburg is gevestigd. Een deel van de behandelaars werkt zowel voor de jeugdtandverzorging als voor de volwassenenzorg. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandzorg Tilburg ook terecht voor orthodontie, kindertandheelkunde, protheses en QLF .Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent