Deskundig

Op de dag dat ik een afspraak had brak er nog een kies en die werd ook gerepareerd ondanks dat het wat langer zou duren. Top service bedankt allen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn behandeld als persoon en patiënt.

Fijn behandeld en werd op gemak gesteld. Kwam uiterst professioneel over en afspraak was ook nog exact op tijd dus hoefde niet te wachten.

Altijd goed

Word altijd geholpen

Heel goed geholpen

Er was een vulling losgeraakt, en dat werd vakkundig en goed gemaakt doir de tandartsm

Ervaren mondhygiënist

Ik ga om de vier maanden naar dezelfde mondhygiënist.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Vriendelijke mondhygiënist en erg professioneel.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Ik ben goed en snel geholpen.

Ik werd vlot geholpen (ik was eerder aanwezig, en kon daardoor zelfs eerder dan mijn eigenlijke afspraaktijd terecht). Daarnaast was het personeel vriendelijk en duidelijk.

Behandeling was erg goed

Aardige baliemedewerkers en tandarts met assistente waren leuk en bekwaam. Lekker gekletst tussen de behandeling door.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn, duidelijk en oprecht!

Na het paro-traject te hebben gevolgd, nu blij met het resultaat! Fijne mondhygiënist die zegt waar het op staat, en erna handelt!

Tevreden

Zeer tevreden over het reinigen van mijn tanden. Behandelaar was heel vriendelijk en kundig, tempo was goed niet langdradig bezig, ook genoeg tijd om mijn verhaal te luisteren. Volgende keer wil ik weer afspraak bij haar..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt netjes en goed behandeld

N.v.t.

Kundig en prima geholpen

Kundig en prima geholpen

Vriendelijk, correct en professioneel

Een zeer vriendelijke benadering en vakkundige behandeling door mondhygiënist.

Op tijd en vriendelijk

Zeer vakkundig en voorzichtig

Vriendelijke en professioneel

Vriendelijke en professioneel tandarts

Deskundig

Ze gaan goed om met kinderen en moeder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een goede combinatie goed uitleg Een goede acties gekregen. Ga zo door mijn complimenten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze tandtechnicus is een uitstekende vakman!

Ik had een nieuw frame nodig voor mijn ondergebit. Dat is uitstekend gemaakt en heeft een geweldige pasvorm. Echt beter dan de drie frames die ik inmiddels versleten heb. Een hele goede vakman en nog een aardige vent ook!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werkt keurig op tijd, goede controle, communiceert duidelijk, vriendelijk personeel, goede omgang met kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd aandacht voor mij als patient

Ze houden zeer goed rekening met mijn angst. Pakken de behandeling ze rustig aan. Heel fijn.

Vriendelijk

Vriendelijk denken met je mee

zakelijk

vertrouwenwekkend en je verlaat het pand zonder het gevoel ergens ingetrapt te hebben

Overzicht een beetje kwijt

Behandelingen zijn elke keer prima, maar ik ben het overzicht een beetje kwijt… poetscontrole, periodieke controle, reiniging, foto’s maken… is het mogelijk om dit zoveel mogelijk te combineren in 1 afspraak? Nu blijf ik op en neer rijden voor mezelf en 3 kids en krijg elke keer weer te horen dat er een nieuwe afspraak ergens voor nodig is… ik ben het overzicht echt totaal kwijt… voordat ik hier kwam had ik gewoon 1x per half jaar een afspraak en werd alles in 1x geregeld voor iedereen…

Hele fijne praktijk

Altijd fijn geholpen! Door alexandra calando

Monteverdistraat 69 5049 EV Tilburg

Over Tandzorg Tilburg Monteverdistraat

Bij Tandzorg Tilburg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Monteverdistraat in Tilburg Noord. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en is er voldoende parkeer gelegenheid. De praktijk is gevestigd in hetzelfde pand als waar de Jeugdtandverzorging Tilburg is gevestigd. Een deel van de behandelaars werkt zowel voor de jeugdtandverzorging als voor de volwassenenzorg. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandzorg Tilburg ook terecht voor orthodontie, kindertandheelkunde, protheses en QLF .Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent