Goed geholpen aardige mevrouw

Wat een verademing

Eindelijk iemand die rust uit straalde, meteen mij begreep en zag wat het probleem was. Ook de ontvangst was top.

Deskundig

Vriendelijk en deskundig

Niet goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en vriendelijk personeel

Erg tevreden met vriendelijkheid en behandeling. Jammer dat tijdens de behandeling steeds iemand binnen liep ivm maken apparatuur. Behandelaar verontschuldigde zich wel en gaf tevens aan dat hij het niet begreep, omdat hij net twee uur geen patiënten had gehad.

Vriendelijk en goed behandeld

Karolina is heel zachtaardig, vriendelijk en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is ok maar het vroeger beter

Gebrek aan personeel, weinig tandartsen, lange wachttijden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Vriendelijk, deskundig

Wordt áltijd goed behandeld

Deskundige en prettige Mondhygiëniste

De mondhygiëniste neemt de tijd om duidelijk uit te leggen en is laagdrempelig. Ook is zijn expertise uitstekend.

tevreden

n.v .t

Geweldige, vriendelijke praktijk

Ik ben super snel en goed geholpen met een (spoed) afspraak inplannen. Zij had alle tijd voor mij en deed heel rustig en begripvol. zij zei precies wat ze ging doen en stelde mij op mijn gemak. De eerste tandarts die geen spanning bij mij geeft!

Fijne praktijk!

Al vanaf kinds af aan kom ik bij deze tandartspraktijk. Er hangt een ontspannen sfeer en voel mij erg op mijn gemak altijd.

Goed en vertrouwd

Zeer goede service

Zeer goede service

Heel professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen en vriendelijk personeel

Fijn geholpen ondanks mijn angst voor de tandarts

Slechte behandeling door Frits

Na een administratieve geleuter en herhaaldelijk door Frits gewezen op het gerommel door zijn voorganger, wordt dan eindelijk na 2 jaar mijn originele gebit gemaakt. Het ziet er keurig uit met iets grotere voortanden, maar het gehemelte is te lang waardoor ik bij het eten of drinken continu braakneigingen heb. Dus afspraak gemaakt met Frits en deze zei "je weet ermaar aan want en dan weer die verwijzing naar zijn voorganger". Dus kan ik dit gebit niet dragen en heb gelukkig mijn noodgebit nog.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals gewoonlijk wordt ik altijd netjes, vriendelijk en correct geholpen. Wordt altijd goed meegedacht en indien het nodig mocht zijn worden de vervolg afspraken goed besproken en uitgelegd.

Deskundig

Op de dag dat ik een afspraak had brak er nog een kies en die werd ook gerepareerd ondanks dat het wat langer zou duren. Top service bedankt allen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn behandeld als persoon en patiënt.

Fijn behandeld en werd op gemak gesteld. Kwam uiterst professioneel over en afspraak was ook nog exact op tijd dus hoefde niet te wachten.

Altijd goed

Word altijd geholpen

Heel goed geholpen

Er was een vulling losgeraakt, en dat werd vakkundig en goed gemaakt doir de tandartsm

Ervaren mondhygiënist

Ik ga om de vier maanden naar dezelfde mondhygiënist.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Vriendelijke mondhygiënist en erg professioneel.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Ik ben goed en snel geholpen.

Ik werd vlot geholpen (ik was eerder aanwezig, en kon daardoor zelfs eerder dan mijn eigenlijke afspraaktijd terecht). Daarnaast was het personeel vriendelijk en duidelijk.

Over Tandzorg Tilburg Monteverdistraat

Bij Tandzorg Tilburg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Monteverdistraat in Tilburg Noord. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en is er voldoende parkeer gelegenheid. De praktijk is gevestigd in hetzelfde pand als waar de Jeugdtandverzorging Tilburg is gevestigd. Een deel van de behandelaars werkt zowel voor de jeugdtandverzorging als voor de volwassenenzorg. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandzorg Tilburg ook terecht voor orthodontie, kindertandheelkunde, protheses en QLF .Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent