Mij ervaring was goed.

Mijn ervaring was hele fijne and de meiden behandeld my goed.

een zin

heel goed

snel contact

Snel een afspraak kunnen maken. Goed contact en duidelijke uitleg.

Vriendelijke personeel

Vriendelijk ontvangen. En duidelijke antwoorden op mijn vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super klantvriendelijk en top mondzorg

Heel tevreden over de service, klantvriendelijkheid en de goede mond/tandzorg

Positief

Heel 0atientgericht en positief

Goed en vriendelijk geholpen

Al jaren een goed tandarts.

Goed.

Ik ben heel goed geholpen. Ik krijg altijd uitleg over de behandeling en mijn vragen worden eerlijk beantwoord.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat een fantastisch meedenkend team

Na mijn val met de fiets kreeg ik heel veel kiespijn Ik was altijd al bang voor de tandarts maar Claudia en haar assistente hebben mij gerust kunnen stellen dat alles goed gaat komen. Ik ben er nog niet en voel me af en toe nog wel wat onzeker maar heb vertrouwen in dit team Ook aan de balie helpen Ingrid en Hanneke waar ze kunnen. Kortom dank je wel voor jullie betrokkenheid en zorg en dat ik verlost ben van de pijn

Goede ervaring

Goede ervaring tanden goed schoongemaakt

Super vriendelijk en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben voor het eerst in de Monteverdi straat geweest bij Frits.t met mijn complete prothese bij Frits.

Meneer Frits heeft mij geholpen, de info die hij mij gaf in die korte tijd had ik meer aan dan ik ooit had meegemaakt de afgelopen jaren. Ik hoop dan ook weer bij hem te komen in a.s oktober wanneer ik terug moet komen. Ik en mijn man geven hem dan ook een dikke cijfer 10. Tot oktober. Mmvg Andrea en Geertjan Simons xxxx

?

Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring met de praktijk is prima

Op tijd ontvangen, behandeld door vriendelijke mensen. Ook goed advies gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd duidelijk uitleg geven waar ik op moet letten. En er werd rekening gehouden als ik ergens last van had.

Heel relaxed

Een ontzettende lieve tandarts legde alles goed uit wat ze ging doen

Uitstekende, bijna pijnloze behandeling

Bente krijgt van mij een 10

Vriendelijk en goed geholpen

goed geholpen

voldoende aandacht voor patiënt, duidelijke uitleg over behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling verliep prettig.

Aardige tandarts en assistente. De behandeling verliep prettig. Er werd tussentijds gezegd wat er gedaan werd. Mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord.

Fijn geholpen.

Goef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig ontvangst en goede praktijk zorg

Goed ontvangen bij binnenkomst en prima uitleg betreffende welke behandeling door dienstdoende tandarts.

Monteverdistraat 69 5049 EV Tilburg

Over Tandzorg Tilburg Monteverdistraat

Bij Tandzorg Tilburg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Monteverdistraat in Tilburg Noord. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en is er voldoende parkeer gelegenheid. De praktijk is gevestigd in hetzelfde pand als waar de Jeugdtandverzorging Tilburg is gevestigd. Een deel van de behandelaars werkt zowel voor de jeugdtandverzorging als voor de volwassenenzorg. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandzorg Tilburg ook terecht voor orthodontie, kindertandheelkunde, protheses en QLF .Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent