Ben prima behandeld

Ik ben prima behandeld.

Hele fijne praktijk.

Vriendelijk personeel en geven goede informatie indien nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima uitleg. Afspraak op tijd.

Altijd weer zo lief

Met mijn angst voor de tandarts zijn ze zo lief en begripvol. Nemen de tijd en leggen alles goed uit. Ik kom bibberend binnen, maar ga ontspannen weg

Vriendelijk en happy sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

S ochtends gebeld met een emergency, s ochtends terecht. Super geholpen Annemijn thnx

Al meer dan ruim 30 jaar klant. Super blij met mijn nieuwe tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontvangst en behandeling!

Vertrouwde praktijk met deskundige professionals die zich gezamenlijk kenmerken door prettige patientvriendelijkheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat een lieve tandarts en assistente. Mijn dochtertje van 3 vond het echt leuk om naar de tandarts te gaan.

Prettig

Ik kreeg duidelijk uitgelegd wat we allemaal gingen doen. Alles lukte in 1 keer. Het was fijn dat drie behandelingen in 1 keer konden, zodat ik niet meerdere keren terug hoefde te komen.

Deskundigheid

Deskundige vriendelijke mondhygiëniste, zeer tevreden!

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Ga zo door

Ik werd heel netjes behandeld

Heel mooi

Ik vind prachtige mijn dank is groot grotej sekmen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig netjes en op tijd.

Vakkundig netjes en op tijd.

Heel fijn geholpen

tandarts meegaand met de patient

Prima geholpen

Ik had weer een nieuwe tandarts en hier wordt ik niet gelukkig van maar ik ben prima geholpen

Goed.

Vanmiddag kies laten trekken. Goed geholpen en werd goed uitgelegd waar er ging gebeuren. Voelde me erg op mijn gemak ondanks dat ik best een beetje angstig ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was niet echt prettig

Vond de medewerkers te gehaast werken, en niet echt vriendelijk. Ik had voor het eerst een afspraak op de praktijk, er werd mij niet echt duidelijk verteld wat er ging gebeuren, na de controle moest ik gelijk een vervolg afspraak maken, zonder eerst te vertellen hoe mij gebit eruit zag en wat voor behandelingen gingen gebeuren, vond het geen prettig afspraak. Leek als of de tandarts en de assistente snel van mij af wouden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts is kundig en prettig in de omgang.

top

. medewerkers attent . afspraken buiten een paar minuten altijd op tijd . telefonisch vaak heel kort in de wacht kleinigheid, de praktijk ziet er heel netjes uit, maar een paar echte planten zou een meerwaarde zijn.

Goedt

Goedt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Tevreden

Ik was super zenuwachtig toen ik voor me wortelkanaal behandeling moest. Ik werd erg snel geholpen en ze hebben duidelijk uitgelegd hoe of wat. Ik vond de medewerkers erg aardig en zou ze zeker aan raden als je een wortelkanaal behandeling nodig hebt.

Gewoon in orde

Vakkundige pro, vriendelijk

Snel geholpen

Snelle en accurate behandeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wij zijn fantastisch, vriendelijk en professioneel geholpen.

Over Samenwerkende Tandartsen Schiedam

Bij Samenwerkende Tandartsen Schiedam komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Karel Doormanweg. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, endodontie, MRA, Grindcare, orthodontie, gnathologie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met tand technisch laboratorium Sips dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.