De behandeling is goed had ietsie beter gekund voor de rest ging alles redelijk goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals altijd-profesioneel en vriendelijk-!

zie boven

Zeer positief

Tandarts Dijs is zeer kundig en heeft empatisch vermogen

Deskundig en zeer patientvriendelijk

Er werd met veel geduld en vriendelijkheid alle moeite gedaan om het mij zo aangenaam mogelijk te maken tijdens een langdurige en vervelende behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg van tevoren ,aardig.

Vraagt tussendoor steeds hoe het gaat.

Als goed

Goede relaxte tandarts

Deze tandarts stelde mij op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en adquate behandeling, snelle ‘service’

Duidelijk, snel en professionele afhandeling van klacht

Verwelkomend

De tandartsen en hun assistenten helpen u graag en snel. Ze tonen begrip en dat komt natuurlijk erg fijn over! De baliemedewerkers kijken naar alle mogelijkheden voor een afspraak en zijn ook snel. De tandarts heeft een leuke sfeer.

Veel aandacht.

Goede communicatie en aandacht.

Altijd goed geholpen!

Inmidddels ben ik al een aantal jaren klant. Ik word altijd goed geholpen en ik kan snel terecht. Daarnaast zijn zij erg vriendelijk wat zorgt voor een geruststellend gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgvuldig, deskundig en begeleid met goede communicatie

Ik voel dat ik in goede handen ben!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was van Spaanse afkomst.Naam vergeten.

Bereidwillig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wortelkanaalbehandeling zonder na pijn.

Een wortelkanaalbehandeling ondergaan onder een kroon. Het is professioneel gedaan en zonder pijn en geen na pijn.

Fijn geholpen

Vriendelijk en goede uitleg

ik ben tevreden.

ik ben tevreden.

Fijne tandarts denkt mee

Awesome

I was greeted with a smile. the dentist justified and explained to me what she does and what she did, and gained my confidence to do other work at you. the receptionist was very efficient with my time and yours. I liked the tech devices from the room, because they were of high quality. The microscope was awesome. I have many work on my teeths. I want and would like to come again in the close future. I know how to make an appoiment for when the time comes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben weer heel prettig geholpen

ik ben goed door de tandarts geholpen weet helaas zij naam niet

Verschrikkelijk

Het lijkt wel een financiële instelling, het enige waarover gepraat wordt is geld maar weinig uitleg! Over empathie maar niet te spreken, het is of betalen of pech gehad. Voel me totaal niet gehoord!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wel even buiten mijn tijd van afspraak maar dat vind ik nooit zo erg want er ligt goede lectuur daar. Een fijne nieuwe kennismaking met de opvolger? van de heer Mosk die ik jaren heb gehad als tandarts, de heer van Dalen ( heet hij zo, weet ik niet meer ) Prettige assistente die je helpt met foto's nemen.

Heel professioneel

Erg vriendelijk, en had de indruk dat het allemaal heel vakkundig gebeurde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik zo snel terecht kon

Top, zo snel terecht voor mijn kroon die had los gelaten

Nvt

zeer goede service, zeer vriendelijk voor klanten

Karel Doormanweg 9 3115 JD Schiedam

Over Samenwerkende Tandartsen Schiedam

Bij Samenwerkende Tandartsen Schiedam komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Karel Doormanweg. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, endodontie, MRA, Grindcare, orthodontie, gnathologie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met tand technisch laboratorium Sips dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.