Perfecte service

Mijn oude Audi had een gekke elektrische storing waardoor de accu snel leeg liep. De fout was snel gevonden, het bleek dat bij mijn reserve sleutels de “sluitenknop” bleef hangen.

Bedankt voor de review

Dat ze ook 10 sterren verdienen de service is super

Dat ze ook 10 sterren verdienen de service is super

Bedankt voor de fijne review

Prima informatie vooraf wat betreft onderhoud en kosten

Sergio is een prettige en kundige gesprekspartner

Bedankt voor de review

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijk, open overleg.

Snelle uitstekende service

Om 8.00 gebeld, keurig foto's ontvangen over de whatsapp van het euvel. Prijsopgave gekregen die overeenkwam met de factuur. Zelfde dag nog klaar! Prettig geregeld!

Fantastisch!

Zeer aan te raden, breng mijn auto hier al jaren. Ze hebben een super service en houden je op de hoogte van wat ze gaan doen en denken mee met álles!

Snelle service

Snelle service, aardige mensen, goed werk. Top!

Bedankt voor de fijne review

Was snel en vriendelijk geholpen en er,weed ook koffie aangeboden

Bedankt voor de fijne review

Goede en vriendelijke behulpzame service

Zie bovenstaande

Prima bedrijf, vriendelijk personeel, goed geholpen

Goed en snel geholpen. Wat kan ik daarover zeggen: servicegericht, vriendelijk en ik heb nog nooit ervaren dat ze een schroefje zijn vergeten aan te draaien.

Fijn

Ik ga al jaren naar deze garage. De ervaring die ik heb is altijd fijn. Ze vertellen wat er stuk is en geven advies wat het beste is om te laten repareren. Ze communiceren alles wat er gedaan wordt en zijn transparant over hun handelingen. Daarnaast zijn ze altijd vriendelijk.

Bedankt voor de eerlijke review

Word netjes en correct geholpen, fijn bedrijf.

Set nieuwe banden en remschijven voor laten vervangen

Top garage

Heel goede service en communicatie

Bedankt voor de fijne review

Duidelijke communicatie, snelle service en klantvriendelijk

Alle keren dat ik langs ben geweest voor apk, onderhoud of reparatie is er van tevoren gebeld wat het ging kosten. Daarbij werd direct een specificatie via whatsapp gestuurd met het verzoek tot akkoord voor de reparatie. Ook word ruim de tijd genomen om bijvoorbeeld te sparren of de auto het nog waard is en wat de mogelijkheden verder zijn. Bovenstaande is niet bij elk autobedrijf vanzelfsprekend en word daarom erg gewaardeerd.

bedankt voor de mooie review

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden en de bijbehorende kosten. Goede communicatie.

bedankt voor de eerlijke review

Goede surfers.

Goed mee denkent in oplossingen. Contact is heel fijn en goed geregeld. Vriendelijk behandelt.

bedankt voor de fijne review

Super behulpzaam en goud eerlijk

Super behulpzaam en goud eerlijk denken altijd in oplossingen

Geweldige garage

Goed geholpen, aardige medewerkers, vakkundig mensen.

Prima garage, goede service

Vlotte afhandeling, netjes van tevoren gebeld over de kosten, geadviseerd over het wel of niet laten uitvoeren van bepaalde werkzaamheden. Kortom: een heel tevreden klant.

bedankt voor de mooie review

fijne garage met top service

Mijn eerste kennismaking was vriendelijk, oprecht klantgericht en werd na prettig overleg in een heldere offerte aangeboden.. Vervolgens is de reparatie vlot, vakkundig en correct uitgevoerd door vakmensen..! Kortom, een garage waar ik graag nog lang bij blijf.

Willem,bedankt voor de eerlijke review. Gr Sergio

Snel, duidelijk, eerlijk

Veer in voorwiel kapot. Kon de auto gelijk brengen. Deze was de dag erop klaar! Goed advies om beide veren te vervangen. Netjes uitgelijnd....zelfs 2x omdat de eerste keer niet perfect was. Sergio is altijd vriendelijk beleefd en duidelijk. Top service!

graag gedaan,bedankt voor de fijne review

top service

eerste keer heen geweest voor uitlijnen gelijk leenauto mee helemaal top

Echt helemaal top!

Snelle, maar vooral goede service en duidelijke communicatie. De diensten die zij leveren zijn van hoge kwaliteit.

bedankt Lisa, voor de fijne review

Deskundige en vakkundige reparatie.

Na een snelle en deskundige diagnose is mijn Volvo vakkundig gerepareerd. Tijdens de reparatie werd ik goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Zelfs met foto’s en een filmpje. De kosten bleven keurig binnen de vooraf opgestelde begroting.

Bedankt voor de mooie review,

Top service, klantvriendelijk én betaalbaar!

Wij komen al jaren bij Nico Konijn. Vooral omdat ze heel goed werk afleveren. Ook denken ze goed mee: soms hoeven onderdelen nog niet vervangen te worden. Zo houden ze het betaalbaar én veilig! Tenslotte zijn het heel fijne mensen bij Nico Konijn!

Bamestraweg 3

1462 VM Middenbeemster

Over Bosch Car Service Nico Konijn

Bij ons staat service en duidelijke afspraken op de 1e plaats. Onze monteurs zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en volgen hier ook regelmatig cursussen voor om bij te blijven. U kunt bij ons terecht met alle merken auto's, ook campers kunnen wij keuren en onderhouden. Hybride en volledig elektrische auto's kunnen uiteraard ook bij ons terecht.

Over Bosch Car Service