Prima service en klant vriendelijk personeel

Ford ecosport voor grote beurt gebracht bij Nico Konijn! Volgens Ford onderhoudseisen keurig uitgevoerd! Auto rijd weer als zonnetje:-) Zeer tevreden! Nico Konijn garage zonder flauwekul

Bedankt voor de mooie review.

Prima service!

Goed contact en geen valse verwachtingen. Snelle service en wordt steeds op de hoogte gehouden van mogelijke opties. Factuur en foto’s via app en mail!

Snel en goed geholpen.

APK-keuring

snelle actie wordt ook goed gewaardeerd.

Goede en professionele garage

Fijne service en aardig personeel

Snelle en goede service.

Vriendelijke receptionist, die mij goed te woord stond en informeerde over de gedane werkzaamheden. Toen ik ivm familieomstandigheden een paar uur voor de afspraak moest afzeggen, werd er fijn meegedacht over een nieuwe afspraak.

bedankt voor de fijne review

snelle service als je auto een probleem heeft.

Oranje lampje! Kon dezelfde ochtend terecht!

Bedankt voor de goede review

Snel, goed en naar tevredebheid geholpen

Goed en naar tevredenheid

Komt afspraken na

Aan te bevelen

Bedankt voor de eerlijke review

Kom al jaren bij Nico Konijn en ben altijd zeer tevreden. Een goeie service, deskundigheid, en betrouwbaar.

Bedankt voor de goede review

Snelle service en vriendelijke behandeling

Van te voren telefonisch overleg over reparaties. Geen onnodige vervanging van onderdelen. Mondelinge toelichting bij de factuur. Zelf digitaal afspraak inplannen.

Altijd goed geholpen!

Ondanks dat ik niet heel dichtbij woon rij ik graag even een paar km extra, om mijn auto bij deze grage te brengen! Hun werken altijd volgens de afspraak en zijn duidelijk en eerlijk over wat er moet gebeuren aan de auto! Kortom ik rij altijd met een tevreden gevoel terug naar huis!

Prima.

Duidelijk communicatie in alles.

Heel erg goed

Er moest vlik wat gebeurt aan mijn auto. En er is toen goed met mij mee gedacht. Ik heb toen de tijd gekregen om er over na te denken. En heb toen besloten om het te laten maken. Hij rijdt nu weer als een zonnetje. En kreeg hem zelfs gewassen terug.

Betrouwbaar!

Goed geholpen zoals altijd! Klantvriendelijk en betrouwbaar.

bedankt voor de mooie review

Top service !

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk.

Bedankt voor de Fijne review

Degelijk,betrouwbaar bedrijf

Ik kom al vanaf het begin bij Nico.Eenmaal wat goeds gevonden,nooit meer wat anders.

bedankt voor de eerlijke review

Vriendelijk geholpen door Sergio

Bij Nico Konijn altijd vriendelijke service en transparante communicatie over uit te voeren werkzaamheden en prijs.

Correct

Goede afspraak, leen auto stond klaar, na telefonisch contact nieuwe accu geplaats en weer correct de auto afgeleverd.

Zeer klantgericht

Bedankt voor de eerlijke review

Dat ze alle mogelijke moeite hebben gedaan om onze auto weer rijklaar te krijgen.

Gewoon een goede garage.

Altijd vriendelijk en meedenkend, geen opdringerig gedoe. Een voorbeeldig Garage; "zoals het hoort"............

Bedankt voor de mooie review

Duidelijke communicatie en goede service.

Duidelijke communicatie en goede service.

Perfecte service

Mijn oude Audi had een gekke elektrische storing waardoor de accu snel leeg liep. De fout was snel gevonden, het bleek dat bij mijn reserve sleutels de “sluitenknop” bleef hangen.

Dat ze ook 10 sterren verdienen de service is super

Dat ze ook 10 sterren verdienen de service is super

Bamestraweg 3 1462 VM Middenbeemster

Over Bosch Car Service Nico Konijn

Bij ons staat service en duidelijke afspraken op de 1e plaats. Onze monteurs zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en volgen hier ook regelmatig cursussen voor om bij te blijven. U kunt bij ons terecht met alle merken auto's, ook campers kunnen wij keuren en onderhouden. Hybride en volledig elektrische auto's kunnen uiteraard ook bij ons terecht.

Over Bosch Car Service