Uitstekend en meedenkend

Een super garage die rustig de tijd neemt voor zijn klanten

Bedankt voor de prachtige review

Alles is keurig geregeld.

Een vraag? Even langs rijden en.....je weet meteen het antwoord.

Bedankt voor de Review

Superrrrrr

Alles snel en goed geregeld.

Bedankt voor de fijne review

The best car customer service

I have nothing more to say expect compliments, starting from helpful advises to completed work. Yes, here and there issues might pop-up, as everywhere, but! they will promptly try to find solution(s) and have them addressed, most importantly, without making big fuzz around it. Customer centricity is in their DNA. Highly recommended!

Thanx for the great review

Prima geholpen op het afgesproken tijdstip. Aardige, toegankelijke mensen.

Goede service.

Snelle goed service. Geven de juiste diagnose, denken mee met met de klant.

Excellent all round service

From diagnosis to full repair of problem issues they were efficient and professional.

• Would you recommend us? Yes

Thanks for the great review

Uitstekende afhandeling van een garantie geval

Enige tijd na vervanging van het roetfilter op mijn cotroen C3 bleek deze al snel verstopping te melden. Het roetfilter is snel en zonder enige discussie opnieuw vervangen. Zeer duidelijke en vriendelijke communicatie en efficiente afhandeling!

Prettig en duidelijk

Het contact met de garage verliep uitermate plezierig. Alles werd duidelijk besproken en overlegd. De gesprekken waren plezierig en de service groot. Het was mijn eerste APK keuring en reparatie van essentiële onderdelen bij Nico Konijn Ik ben een tevreden klant

Goed en snel gerepareerd

Snel geregeld en goede communicatie

Snel geregeld en goede communicatie

bedankt voor de review

Top garage

Altijd goed geholpen, bellen netjes op over de kosten, en afspraak is afspraak bij Nico, gaat altijd heel plezierig.

bedankt voor de review

Vriendelijk, efficiënt en behulpzaam

Altijd flexibel, altijd behulpzaam en adekwaat

Bedankt voor de review

Erg blij met de aandacht en service.

Erg blij met de aandacht en service.

Bedankt voor de review

Vorig jaar hier een auto gekocht, prima service nu moest de auto gekeurd worden bleken een paar dingen niet goed te zijn, ook een lek in mijn airco alles is prima gemaakt zonder gezeur over wel of niet garantie, ben zeer tevreden over garage Nico Konijn. Het is jammer dat ik te ver hiervan daan woont anders had hij er een klant bij.

fijn geholpen

de auto prima nagekeken en goed gerepareerd

Bedankt voor de review

Vriendelijk, correct en volledige communicatie

Het contact over wat er nodig was voor het onderhoud verliep plezierig, in goed overleg, ook over de kosten.

Bedankt voor de mooie review

Great job

Great job

Thanx for the review

deskundig, vriendelijk en snel

Awesome honest people

Been a customer for some time and I am very pleased with all of their services, from a car I bought there to all the repairs my cars needed. They are very knowledgeable staff (Sergio and Jeroen because I don't know the others), you can clearly see that after a quick chat about technical topics. Most important of all, they already proved to me in few situations that they all are very very honest people and that alone for me means the world.

Thank you for the great review.

GOED

wacht nog wel op mijn factuur...!

Bedankt voor de review,

Goede en nette service.

Het was mijn eerste keer bij Nico Konijn in de garage. Mijn vrouw haar autootje (C1 Citroën) moest voor de APK en een controle beurt. Goed behandeld en netjes gebeld over wat er gebeuren moest. Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt voor de eerlijke review

Super service en Professioneel

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een super goede en vakkundige garage is. Super service, hebben super veel kennis in huis en werk snel!

Altijd netjes geholpen.

Er is voor mij maar 1 garage en dat is Nico Konijn.

Bedankt voor de review

Prima service en klant vriendelijk personeel

Ford ecosport voor grote beurt gebracht bij Nico Konijn! Volgens Ford onderhoudseisen keurig uitgevoerd! Auto rijd weer als zonnetje:-) Zeer tevreden! Nico Konijn garage zonder flauwekul

Bedankt voor de mooie review.

Over Bosch Car Service Nico Konijn

Bij ons staat service en duidelijke afspraken op de 1e plaats. Onze monteurs zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en volgen hier ook regelmatig cursussen voor om bij te blijven. U kunt bij ons terecht met alle merken auto's, ook campers kunnen wij keuren en onderhouden. Hybride en volledig elektrische auto's kunnen uiteraard ook bij ons terecht.

Over Bosch Car Service