Zoals altijd, goed geholpen!

Zie hierboven

Prettig geholpen

Op zich goede ervaring, echter Max Verstappen zul je niet als klant krijgen. Daarvoor duurde een nadrukkelijk op tijd afgesproken wielenwissel van bijna anderhalf uur veel te lang.

Onder genot koffie ff gewacht

Prima service en lekker bakkie koffie met stukje taart

Denken in oplossingen

Er waren enkele dingen niet goed gegaan en dat hebben ze met ZEER GROTE TEVREDENHEID OPGELOST

Vlot en zakelijk met aandacht voor de klant

Op een vriendelijke en zakelijke manier geholpen

correct zaken doen

prettige bediening

Zeer prettig !

Vriendelijke ontvangst en prettig geholpen.

Directe adequate hulp

Zie boven

Veel kennis over hybride en volledig electrisch

Fijne vertegenwoordiger met kennis van zaken. Auto is fantastisch opgeleverd volgens afspraak.

Vertrouw weerzien van de medewerkers van de receptie.Koffie en Volvodrive blad werken sfeervehogend

Netjes van te voren geïnformeerd over de kosten. Er bleek een onderdeel vervangen te moeten worden. Vanwege mijn voorkeur om bij de garage te wachten of verder te werken op m'n PC, was het logischer om dit onderdeel bij een tweede afspraak te vervangen. Jaarlijkse onderhoudsbeurt is prima uitgevoerd.

Jammerlijk

45 jaar klant geweest bij deze garage. Altijd een topgarage geweest. Ik had een Volvo v50 die gekeurd moest worden en wat kleine reparaties. Die naar tevredenheid zijn opgelost. Maar ik wilde wel nadenken over een andere auto. Mijn budget was 20000 euro. Verschillende keren aangegeven bij een verkoper. Maar ik voelde mij niet serieus genomen. Verschillende keren gebeld maar kreeg geen reactie. Ondertussen een andere auto gekocht. Geen Volvo. Na 45 jaarVolvo vindt ik dit heel jammer.

super klantvriendelijk

Snel, vakkundig en meedenkend.

Gelijk goed geholpen met nieuwe accu!

Een telefoontje volstond om binnen 2 uur geholpen te zijn met service aan huis. Na aankomst van de monteur meteen een nieuwe accu geplaatst en ik kon weer op weg. De avond ervoor had ik al een huisbezoekje van de ANWB gehad, nadat net buiten kantoortijden bleek dat de accu van mijn S80 leeg stond. Auto gestrand..., maar wel dezelfde avond binnen een uur netjes door de ANWB in opdracht van Volvo Assistance op weg geholpen. Accu gedeeltelijk opgeladen door de service monteur. Daarna gelijk maar een uurtje rondgereden om deze helemaal op te laden. Mocht helaas niet baten. De volgende dag toch weer leeg. Accu overleden. Samenvattend: prima geholpen met goede service van Henk Scholten Mobility, Volvo Assistance en ANWB.

Goede adviezen en snelle service

Goede adviezen en snelle service

Uitstekende service.

Het probleem met lineaire deel van de XC90 was moeilijk onder woorden te brengen. Maar door jullie persoonlijke en deskundige aandacht, het probleem gevonden. En hiervoor een mooie oplossing gekregen, samen met Volvo.

perfect, super geholpen

fijn geholpen door de collega's

Top.

Lastige storing aan het alarmsysteem. Lang gezocht, maar goed gevonden en direct opgelost.

Goed werk

Goede service. Groetjes harmen. Engelenburg

Klant vriendelijkheid top

APK en twee nieuwe banden en remlicht schakelaar vervangen. In combinatie servicebeurt. Alles lijkt keurig gefixed maar na een dag rijden wiel de bouten los. Levens gevaarlijk kan een keer gebeuren waren het dat dit ook het geval was bij de banden wissel winter naar zomer dus ik denk dat het gebruik van een momentsleutel niet gebeurt!

Prima service!

Probleem met lekkage opgelost

Top geholpen!

Top geholpen!

Netjes

Airco zou minder dan standaard presteren. Dit was geconstateerd door de dealer bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Daarvoor een aparte afspraak gemaakt. Dealer heeft systeem daarbij nogmaals gecheckt en buiten enkele % verlies van koelmiddel niets aan de hand. Deze mate van verlies mag ook voor een auto van ruim 5 jaar oud. Is kosteloos gecheckt en bijgevuld. Verschil was inderdaad merkbaar. Top service

Auto is opgehaald en ook weer terug gebracht

Is zeer goed

Uit de kunst

Bij melding van een bandenprobleem werd dit voortvarend opgepakt. Een kwartier later was alles opgelost en kon ik weer op pad.

Netjes en goed geholpen

Bereidwillig om te helpen , vlot en vakkundig

Plantijnweg 31 4104 BC Culemborg

+31 345 516 613