werd door Bas prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was heel goed

Voelt goed.

Zowel mijn vrouw als ik moeten nu regelmatig bij de tandarts zijn en wij ervaren deze bezoeken als prettig. Dit geldt voor zowel de tandartsen, mondhygiëniste als de mensen aan de balie. Wij zijn klanten van het eerste uur en hopen nog lang te kunnen blijven.

Deskundig, efficiënte behandeling

Ik ben goed geholpen, deskundige en efficiënte aanpak. Ik mis wat ademruimte, het gaat in één moeite door. Geeft wat spanning.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben met mijn moeder geweest.

Ik denk dat het goed gegaan is. Wat prettig was voor mijn moeder dat ze in dezelfde stoel kon blijven zitten ivm 2 afspraken. Verder kan ik het niet beoordelen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen lange wachttijd vriendelijk personeel

Geduldig en vriendelijk

Bij Marit geweest met pijn aan mijn kies. Ondanks mijn angst heeft ze het perfect gedaan. Niks gevoeld!

klantvriendelijk

deskundige zorg, no-nonsense

Kalm

De tandarts legde alles uit wat ze in de mond deed daar werd ik rustig en kalm van.

Goede ervaring, kleine miscommunicatie

Voor het aan laten maken van gebitsbescherming heb ik een afspraak gemaakt, waarbij er een mal van mijn bovenkaak gemaakt moest worden. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas was er door een miscommunicatie van het lab naar de tandarts een extra afspraak (onderkaak) nodig. Maar er kwamen geen extra kosten bij. Tijdens controle nooit problemen gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

In alle opzichten een dikke plus

Laten we vooropstellen dat ik zeer bang voor een tandarts bezoek . Na een intake gesprek ( waar ze mijn zeer goed uitgelegd hebben wat de planning was en is) ben ik inmiddels al een paar keer geweest. Ben zeer goed geholpen, Joy en haar assistente gaan zorgvuldig tewerk en doen er alles aan om je zo gerust mogelijk te stellen. Je krijgt eerlijke antwoorden op je vragen en leggen alles goed uit. En iedere keer ben ik blij met het resultaat. Kortom Bang om te gaan , maar blij dat ik geweest ben .

Prettig

In het weekend vulling gebroken. Maandag kon ik direct al terecht . Een prettige en fijne ervaring. Vriendelijk en kundig personeel.

Vriendelijk

Vriendelijk ,

Zeer prettig en gedegen.

De benadering en zorg is bij alle tandartsen en mondhygiënisten erg pretttig en gedegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwam mijn bitje ophalen Netjes bejegend Goede en rustige uitleg over het gebruiken ervan

was ok, kon beter

Ik had een wortelkanaalbehandeling. Sowieso niet prettig natuurlijk, maar daar houd je rekening mee. Achteraf zag ik dat de klem die om mijn tand had gezeten een snee in mijn tandvlees had gemaakt, dit lijkt me niet de bedoeling (maar op dat moment weet je niet echt hoeveel pijn normaal is). Waar ik moeite mee heb bij betreffende tandarts is dat er niet wordt gecommuniceerd tijdens de behandeling. Er wordt niet uitgelegd wat er te gebeuren staat en niet wat er per moment gebeurt, hoelang dat ongeveer zal duren, wat je eventueel kunt voelen of ruiken. Als je bijna een uur in een zeer ongemakkelijke en afhankelijke positie aan iemand anders overgeleverd bent, getuigt het echt van service als de patiënt verbaal begeleid wordt. Dat mis ik. Ik ben niet ontevreden over de praktijk in zijn algemeenheid, maar bij deze behandeling vond ik dat een manco.

Zeer klantvriendelijk en vakkundig

Zowel Joy als Nicole zijn vakkundige professionals, daarnaast doen zij erg hun best om de client te laten ontspannen tijdens de behandeling en tevreden weer te laten vertrekken daarna.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldige tandarts. Fijne assistente. We zijn goed geholpen. Vriendelijk en ervaren personeel. Gezellige praktijk.

Super geholpen

Top geholpen ik dacht dat er een vulling uit was die in december geplaatst was. Maar die zat er nog goed in maar dit bleek een scheur in de kies te zijn. Vakkundig opgelost tandarts Joy verstaat haar vak weet waar ze mee bezig is. Ga zo door Joy.

Prima behandeling gehad.

Vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

voor de eerste keer geweest ben goed geholpen en erg vriendelijk

helder en snel en op tijd

helder en snel en op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De praktijk is prima maar de tandarts die ik als laatst had niet

Heel onduidelijke tandarts bij vragen hele vage onduidelijke antwoorden ik vond het laatste bezoek helemaal niet fijn.

Goede uitleg, vriendelijkheid.

Waterstraat 104 6541 TL Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.