In hele goede handen

Ze hebben mij op mijn gemak gesteld ondanks dat ik zenuwachtig ben voor de tandarts ben zeer tevreden

Uitstekende tandarts

Goede uitleg tijdens behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben erg bang maar voelde me snel wat rustiger

Ik ben erg bang voor de tandarts .Veel nate ervaringen gehad maar voelde mij na 10 min rustiger.Ik hoop dat ik de volgende keer weer minder angst heb

Prima behandeling

Ik ben erg tevreden over de behandeling door de mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en accuraat maar niet echt vriendelijk

Mijn algemene ervaring is altijd zeer goed geweest (5 sterren) bij zowel de receptie als de behandelend tandartsen en mondhygiënist. Mijn laatste ervaring vond ik echter een stuk minder omdat de dienstdoende tandarts heel zakelijk was en bijna onvriendelijk over kwam. Misschien vanuit hem totaal niet zo bedoeld maar wel door mij zo ontvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Verderop vraagt u door wie ik behandeld ben. Dat weet ik tot mijn spijt niet. Is het niet mogelijk om, in de reminder die ik per mail toegestuurd krijg voor mijn behandeling, de naam van de tandarts te vermelden?

Super vriendelijk

Enorm goed geholpen, hele lieve tandartsen en super begripvol en kundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige en goede behandeling.

Voelde mij in goede handen bij tandarts Marit en assistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangen, heel kundig geholpen. 2 Tanden zijn erg mooi gevuld.

Gewoon goed Vooral Nicole

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

werd door Bas prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was heel goed

Voelt goed.

Zowel mijn vrouw als ik moeten nu regelmatig bij de tandarts zijn en wij ervaren deze bezoeken als prettig. Dit geldt voor zowel de tandartsen, mondhygiëniste als de mensen aan de balie. Wij zijn klanten van het eerste uur en hopen nog lang te kunnen blijven.

Deskundig, efficiënte behandeling

Ik ben goed geholpen, deskundige en efficiënte aanpak. Ik mis wat ademruimte, het gaat in één moeite door. Geeft wat spanning.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben met mijn moeder geweest.

Ik denk dat het goed gegaan is. Wat prettig was voor mijn moeder dat ze in dezelfde stoel kon blijven zitten ivm 2 afspraken. Verder kan ik het niet beoordelen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen lange wachttijd vriendelijk personeel

Geduldig en vriendelijk

Bij Marit geweest met pijn aan mijn kies. Ondanks mijn angst heeft ze het perfect gedaan. Niks gevoeld!

klantvriendelijk

deskundige zorg, no-nonsense

Kalm

De tandarts legde alles uit wat ze in de mond deed daar werd ik rustig en kalm van.

Goede ervaring, kleine miscommunicatie

Voor het aan laten maken van gebitsbescherming heb ik een afspraak gemaakt, waarbij er een mal van mijn bovenkaak gemaakt moest worden. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas was er door een miscommunicatie van het lab naar de tandarts een extra afspraak (onderkaak) nodig. Maar er kwamen geen extra kosten bij. Tijdens controle nooit problemen gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

In alle opzichten een dikke plus

Laten we vooropstellen dat ik zeer bang voor een tandarts bezoek . Na een intake gesprek ( waar ze mijn zeer goed uitgelegd hebben wat de planning was en is) ben ik inmiddels al een paar keer geweest. Ben zeer goed geholpen, Joy en haar assistente gaan zorgvuldig tewerk en doen er alles aan om je zo gerust mogelijk te stellen. Je krijgt eerlijke antwoorden op je vragen en leggen alles goed uit. En iedere keer ben ik blij met het resultaat. Kortom Bang om te gaan , maar blij dat ik geweest ben .

Prettig

In het weekend vulling gebroken. Maandag kon ik direct al terecht . Een prettige en fijne ervaring. Vriendelijk en kundig personeel.

Vriendelijk

Vriendelijk ,

Zeer prettig en gedegen.

De benadering en zorg is bij alle tandartsen en mondhygiënisten erg pretttig en gedegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.