Toppers

Altijd beleefd keurig en correct.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijk, professioneel en flexibel!

Al mijn oude vullingen in no time vernieuwd en met geduldige uitleg bij elke stap: niet te filmen zo’n zorgvuldige inzet!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kon snel terecht met mn klacht.

Goed geholpen.met mn afgebroken kies . Goede uitleg .

Nog dezelfde dag geholpen

Het was niet eens een spoedgeval, maar toch werd er nog dezelfde dag een afspraak ingepland en kon ik terecht bij de tandarts. Er wordt aandacht besteed aan de klacht en deze wordt op professionele wijze afgehandeld. Zeer vriendelijke tandarts, assistente en telefoniste/receptioniste.

Very good ,thenks.

Very good doctors

Prettig

Aardige tandartsen en Mondhygiënisten. Geven goede adviezen. Lange wachttijd tussen mondhygiënist en tandarts wel jammer maar ook begrijpelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks dat het een beetje gevoelig was ben ik prima geholpen door arts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het oogt commercieel en minder persoonlijk dan een paar jaar terug

Ik heb het gevoel dat het vooral heel commercieel geworden is, niet persoonlijk, gericht op welke behandeling misschien uitgevoerd moet worden. Het roept bij mij een ondrbuik gevoel op.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Goed en vlot geholpen

Ik voel me al meer dan 40 jaar thuis bij "De Biezen". Vlot geholpen en goede informatie over de toestand van het gebit.

afspraken zijn zeer correct

respectvol in advisering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zelf afspraak vergeten. Maar...

Ik check mijn email niet dagelijks. Ik had op zondag 21 april mijn email gecheckt. Geen bijzonderheden. Op maandag 22 april is de reminder mail verstuurd. Het zou fijn zijn als deze mails een week voor de afspraak verzonden worden. Desondanks, afspraak vergeten is mijn eigen schuld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed alleen heb heeeel lang op me gebit moeten wachten

goed rekening gehouden met mijn angst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeld door een vriendelijk en kundig preventieassistente

Ik heb afgelopen week een afspraak gehad bij de preventieassistente. De afspraak is zoals altijd goed verlopen. Het personeel is vriendelijk en ontvangt je met een glimlach. De behandeling verliep soepel en kwalitatief is er niks op aan te merken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kom liever niet bij de tandarts

Ontzettend tevreden

Tis gewoon altijd goed . Tot nog toe geen vervelende ervaringen gehad . Al hoewel ik nog steeds bang ben ,hebben ze me wel jaren geleden over de grootste angst heen geholpen . En heel veel schik met mijn mh nicole

Klantvriendelijk

Altijd vriendelijk.uitleg van kosten als je er om vraagt.fijn dat je via de I.mail een berichtje krijgt dat je het niet vergeet.al met.al een fijne praktijk.

Super behandeling zonder pijn

Wordt altijd vriendelijk geholpen en er wordt gehoord wat ik vraag. De 1e tandarts waar ik geen pijn ervaar

Fijne mondhygiënist

Duidelijke uitleg gegeven wat ze ging doen. Vriendelijk.

Magnifiek, top tandarts.

Super.

Goede ervaring

Ik ben netjes behandeld

Persoonlijk

Vriendelijk en persoonlijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nicole is vriendelijk en vakkundig

Door dat de Tandarts ziek was, heeft nicole heeft de controle gedaan en de mond verzorging. Ervaring is goed.

Snel en mooi

Kon snel terecht voor een afgebroken tand en werdt ook netjes hersteld ben er blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede communicatie, weten waar ze mee bezig zijn, en luisteren naar de patiënt

Waterstraat 104 6541 TL Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Biezen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waterstraat in de wijk de Biezen. De tandartspraktijk heeft 6 ruim in gerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.