Klasse

Vriendelijke ontvangst Goede behandeling

Netjes correct behandeld

Netjes vriendelijk behandeld

Geweldige Mondhygiëniste!!

Lieve dame, stelt je gerust en legt alles heel duidelijk uit. Ze neemt echt tijd voor je en maakt alles goed schoon. Een heel fijn team, Top❤️

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Personeel is altijd vriendelijk. En natuurlijk zijn ze goed in hun werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en professioneel geholpen met persoonlijk meedenken.

Denken altijd mee en bellen zelfs met een plannings optie die je misschien beter uitkomt. Alle aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super kundige tandarts ens assistenten

Ik word snel geholpen en de behandelingen zijn erg goed en bijna pijnloos. Ze zijn vriendelijk en nemen echt de tijd voor je! Wat ik wel jammer vind is dat ik kosten moet betalen bij het afzeggen van een afspraak, maar dat zei wel kosteloos een afspraak kunnen verplaatsen of verwijderen zeer kort van te voren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

empathie nieuwe arts kan beter

Waar een jaarlijkse controle door tandarts André toe kan leiden. Nieuwe foto's gaven aan dat een ingreep een oplossing zou zijn voor mijn aanhoudende klachten. Daarom een behandelafspraak met deze arts gemaakt. Mijn ervaring voor, tijdens en na de ingreep. - voor: Arts gaf mij de indruk onvoorbereid aan de ingreep te beginnen. Zocht nog naar zijn juiste gereedschap en mopperde op de apparatuur en was naar mijn idee onvriendelijk naar zijn behulpzame assistente. - tijdens: Arts houdt patient tijdens de behandeling langdurig in dezelfde houding (geopende mond). Maakte quasie "grappige" opmerking naar de patient. Was grof motorisch om niet te zeggen lomp (prikt met gereedschap in de wang). - na: Een nabehandeling door diezelfde arts (fijn dat dat die middag kon) voor irritante scherpe randjes leverde voor mij een hilarisch moment op: Of ik met mijn vinger even wilde aanwijzen waar die scherpe randjes zaten. Arts voerde tijdens die nabehandeling de druk op door te vragen of "het nu opgelost" was. Maakte de indruk zelf ingenomen te zijn door weinig empatisch te zijn naar patient en assistent.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Sinds Fatima weg is, gaat het op rolletjes. Dikke pluim voor de medewerkers die nadien altijd voor me klaar stonden met problemen verzoorzaakt door de 1e

duidelijke intake

goede eerste kennismaking

Ik ben prettig geholpen

Ik had na mijn bezoek nog een aantal vragen. Die zijn naar tevredenheid beantwoord via mail en telefoon

Slecht

Blijkbaar is de praktijk zo slecht geworden dat alle tandartsen er zo snel mogelijk weer weg gaan ook worden de tanden niet mooi gemaakt waar je wel voor bij de tandarts komt jammer dit weer

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word altijd goed geholpen baal er alleen wel van dat ik telkens andere tandartsen krijg als er weer een nieuwe is is deze er een paar maanden en dan zijn ze weer weg

mijn ervaring zijn tevreden

vriendelijk personeel, informatief, super goed geholpen bij de mondverzorging

Ben erg tevreden

keurige behandeling

Ik werd goed en netjes geholpen, behandeling van een half uur gehad , tips en adviezen gekregen om het gebit goed schoon te houden

Anders dan vroeger

Vreemde tandarts

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk. Praat je niks aan.

Prettige tandarts. Duidelijke uitleg.

Prima!

Was wat vroeger bij de afspraak, kon ook eerder geholpen worden, wat fijn was. Prettige medewerkers en een gevoel dat ze de zaken wel op orde hadden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorg voor kwaliteit en goede preventie

Advies en onderzoek is nuttig. Voorkomen van tandproblemen, met advies. Ook hulp naar naar wens is goed.

professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige omgang met patiënten, goede communicatie.

Ik heb snel een afspraak kunnen maken voor een "noodgeval". Er is goede uitleg gegeven over de behandeling, het voorkomen van problemen en wat te doen als die onverhoopt zouden ontstaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dhr van de Geijn en Mariëlle hebben mij erg goed geholpen. Professioneel, met een glimlach.

Super klant vriendelijk

Brrr goede tandartsenpraktijk

Hele prettige ervaring

Het was een fijn bezoek waarbij iedereen vriendelijk mij als klant aansprak en vervolgens werd ik hartstikke goed geholpen

Roessinghsbleekweg 163

7522 AH Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede - Kottenpark Centrum

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede - Kottenpark Centrum komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd naast het revalidatie centrum aan de Roessinghsbleekweg nabij het centrum van Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 4 ruime ingerichte behandelkamers waar men ook de mogelijkheid heeft tot het specifiek verzorgen van tandheelkundige hulp aan gehandicapten en angstige patiënten. Bij de praktijk is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik.