Op afspraaktijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Resultaat heel mooi en fijne tandarts

Hele fijne behandeling er werd vertelt iedere keer wat ze ging doen . En blij met het resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

over het algemeen erg tevreden

over het algemeen ben ik erg tevreden, alleen over mijn laatste bezoek aan de mondhygiëniste ben ik iets minder tevreden omdat ik geholpen werd door een leerling-mondhygiëniste. Ik had mijn goedkeuring gegeven omdat ze dit samen zouden doen, daar had ik geen enkel probleem mee. Maar in de praktijk kwam het er op neer dat de leerling-mondhygiëniste mijn gebit schoonmaakte en de mondhygiëniste zelf met andere dingen bezig was en op het laatst snel het klusje afmaakte. Het duurde heel veel langer dan normaal en ik weet niet of het wel goed is gebeurd omdat er naar mijn mening geen tijd meer was om alles goed na te lopen.

Mijn ervaring is goed

Fijne flexibele tandarts

Denkt echt mee, en vertelt je alle mogelijke opties, dus trekt geen eigen plan. Heel fijn

Prima zorgvuldige behandeling

Mijn bezoek aan deze mondhygiëniste was de eerste keer bij haar en ik.wil graag complimenten geven voor de wijze waarop zij het uitvoerde. Ik ben geen fan van de tandarts en mondhygiëniste, maar snap dat het belangrijk is dat het gebeurt. Dan is het prettig als het goed en zorgvuldig gebeurt. Dank daarvoor !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gerustgesteld, vriendelijk, luisterend oor en gezellige niet afstandelijke sfeer.

Gewoon snel en prettig!

Ik kon snel terecht nadat er een stukje van mijn kies af brak. Jorien vertelde wat ze deed en zorgde voor een ontspannen behandeling. Echt een prima ervaring.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Top mondhygiëniste!

Hele fijne ervaring. Al jaren. Lenneke is een vakvrouw.

Prettige behandelaar

Mondhygiëne legde goed uit wat ze deed.

Vriendelijk en vakkundig.

Kon snel terecht.

Deskundig en betrokken

Mondhygiëniste geeft vooraf aan wat ze gaat doen en waarom, als het vervelend voelt geeft ze aan hoe lang het nog duurt. Ze houdt rekening met de beleving van de patiënt door in de mond regelmatig van behandelingsplek te wisselen zodat de pijn wordt verdeeld.

Uitstekende mondzorg

Heldere communicatie en prima mondzorg!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Houd rekening met je wensen

Ik heb het niet heel breed en de tandarts neemt de tijd voor je (tenminste, de tandarts die ik had). Het kan in termijnen. Ze zijn vriendelijk. Mijn tandarts heet rick. Ik weet zijn achternaam niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig, ik ben doodsbang voor de tandarts. De jonge vrouwelijke tandarts wiens naam ik van de stress ben vergeten, was super geduldig stelde mij gerust en trok mijn kies uit mijn ontstoken kaak zonder een centje pijn. Legde alles rustig uit. Voelde mij gehoord en gezien en gelukkig goed geholpen. Super bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende behandeling : schoonmaak pockets en Polijsten. Wel behoorlijke ‘ na-pijn’

Zeer goede behandeling

2 gaatjes en 1x vervangen van een vulling. Een gaatje duurde wat langer dan gedacht, dus helaas is er een doorgeschoven naar volgende keer. Wel een zeer goede verzorging en behandeling…

Snelle en fijne behandeling

Ik was op tijd aan de beurt. Ik werd op verzoek verdoofd en had geen pijn bij de behandeling. Ze vertelde wat ze ging dienen het was snel weer klaar. Ze nam tijd voor mijn vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring goed en vriendelijk geholpen

Afgebroken kies weer netjes gevuld

Kundig, en vriendelijk personeel

Werkzaamheden worden zorgvuldig en bekwaam uitgevoerd. Patiënt wordt tijdens de behandeling goed geïnformeerd.

Netjes en duidelijk

Een bezoek aan de tandarts is geen pretje vanwegen de tandsteen situatie en mijn overgvoelige tandvlees. De rust en duidelijkheid van de arts zelf maakt de situatie wel altijd beter. Mijn kids waren ook tevreden.

Goede uitleg Vriendelijk Zachte hand Precieze behandeling

Fantastische mondhygiëniste

Grondig, zorgvuldig, geeft perfecte uitleg, en is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben geholpen door een rustige en geduldige dame (mondhygeniste), die me alles goed heeft uitgelegd en de tijd nam on naar me te luisteren.

Fijne en deskundige behandeling

Mijn kroon was er uitgevallen. Gebeld voor een afspraak en kon eigenlijk dezelfde dag al terecht. Helaas ging dit mij, vanwege een andere belangrijke afspraak, niet lukken maar kon ik de volgende dag komen. Omdat Valerie mijn vaste tandarts is, moest ik dan wel naar de Bijleveldsingel i.p.v. naar de Groenewoudseweg. Geen probleem. Betaald parkeren werd voor mij door de receptioniste geregeld. Ik werd vrijwel meteen geroepen. Alles werd mij duidelijk uitgelegd en de behandeling verliep voorspoedig. Voor mij wederom een fijne ervaring.

Bijleveldsingel 4

6521 AR Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bijleveldsingel in Nijmegen. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.