geen aanmerkingen

Snel afspraak kunnen maken

Ik had een loszittend draadje en een tand die mogelijk aan het verschuiven was, omdat dit een praktijk is met meerdere tandartsen kon ik binnen 1,5 dag terecht voor een afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed geholpen. Dank!

Heel positief. Snel en goed geholpen. Dank!

Altijd goed en correct

Wordt altijd goed, vriendelijk en met aandacht geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijke en snelle behandeling.

Geweldige tandartspraktijk !!

In alle jaren heb ik nooit een probleem gehad in deze praktijk !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Laura is een fijne zeer goede mondhygiëniste!

Mondhygiënist Megan, vakkundig en klantvriendelijk

Niet op aan te merken.

Vriendelijke mensen, punctueel, soepel verlopen behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede wijn behoeft geen krans. Als ik niet tevreden zou zijn zou ik een andere praktijk kiezen

Foto's dus 3 minuutjes binnen geweest

Geen idee

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vanaf binnenkomst tot stoel tot vertrek top

Bijzonder prettige ervaring

Ik kreeg een nieuwe mondhygiëniste, alles werd goed uitgelegd en de behandeling was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele behandeling in rustige communicatieve sfeer.

Strikt genomen baal ik van deze manier van 'achterbaks' reageren. Omdat Valerie en Megan mij zo goed geholpen hebben doe ik het voor hen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel goede zorg en uitleg, assistente top!

Door de trauma wat mijn zoon heeft opgelopen zijn wij meerdere keren goed geholpen, het resultaat van de reparatie is top!

Professioneel

Ruimschoots werd de tijd genomen om de problematiek met betrekking tot mijn gebit door te nemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel de mondhygiëniste als de tandarts zijn betrokken en hartelijk.

Zie hierboven.

Goed geholpen, aardig personeel

Vakkundig

Op afspraaktijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Resultaat heel mooi en fijne tandarts

Hele fijne behandeling er werd vertelt iedere keer wat ze ging doen . En blij met het resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

over het algemeen erg tevreden

over het algemeen ben ik erg tevreden, alleen over mijn laatste bezoek aan de mondhygiëniste ben ik iets minder tevreden omdat ik geholpen werd door een leerling-mondhygiëniste. Ik had mijn goedkeuring gegeven omdat ze dit samen zouden doen, daar had ik geen enkel probleem mee. Maar in de praktijk kwam het er op neer dat de leerling-mondhygiëniste mijn gebit schoonmaakte en de mondhygiëniste zelf met andere dingen bezig was en op het laatst snel het klusje afmaakte. Het duurde heel veel langer dan normaal en ik weet niet of het wel goed is gebeurd omdat er naar mijn mening geen tijd meer was om alles goed na te lopen.

Mijn ervaring is goed

Fijne flexibele tandarts

Denkt echt mee, en vertelt je alle mogelijke opties, dus trekt geen eigen plan. Heel fijn

Prima zorgvuldige behandeling

Mijn bezoek aan deze mondhygiëniste was de eerste keer bij haar en ik.wil graag complimenten geven voor de wijze waarop zij het uitvoerde. Ik ben geen fan van de tandarts en mondhygiëniste, maar snap dat het belangrijk is dat het gebeurt. Dan is het prettig als het goed en zorgvuldig gebeurt. Dank daarvoor !

Bijleveldsingel 4 6521 AR Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bijleveldsingel in Nijmegen. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.