Ik heb een goede ervaring

zie boven

prima, goede uitleg wat er ging gebeuren

prima, goede uitleg wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een praktijk met fantastische mensen, vakkundig en betrouwbaar.

Prettig

Ik vind het heel prettig dat de tandarts informeert hoe het in het algemeen met me gaat en even de tijd neemt voor een kort gesprekje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn mond is weer geruststellend schoon

er is niets verplicht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben daar goed behandeld, vakkennis, meelevende praktijk. Ik heb mn lach weer terug. Ik beveel ze van harte aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De vervangend tandarts heeft mij ook goed geholpen.

Er was allen per abuis een afspraak gemaakt met een andere tandarts die mij ook van goed advies heeft gediend. Ook had ik begrepen dat ik een afspraak had voor een nieuw gebit maar dat kon nog niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aansluitende afspraak tandarts en mondhygiëniste

Voor controle een afspraak achter elkaar met tandarts en mondhygiëniste, fijn dat dit op sommige dagen mogelijk is. Beiden leggen goed uit wat ze doen en geven goed advies.

zeer goed

is heel goed

Ja prima geholpen

Niet veel op aan te merken

Netjes, wel stevig

De behandeling was netjes en stevig, specialist zag ook gaatje rechtsboven. Sympathiek en gedegen. Tanden werden van tandplak ontdaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eindelijk een goede tandarts gevonden

Nadat mijn oude tandarts met pensioen is gegaan heb ik nu pas de tandarts gevonden waar ik wil blijven (tandarts Hagel) Hij is niet alleen kundig in zijn vak, maar heeft ook een professioneel en klantvriendelijke houding. Dat laatste miste ik heel erg.

Goed geholpen ,vrindelijk’

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ontspannen sfeer, kundige mensen, fijn om te komen

zie boven

Goede controle en advies

Goede controle en goed advies waar op te letten bij het poetsen.

Aangenaam, vrolijk en kundig

Steld je op je gemak, en kan tegen een grapje. Doet rustig en kundig zijn werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige praktijk, met vriendelijke medewerkers.

Prettige ontvangst, prima communicatie voor, tijdens en na de controle. eventuele behandelingen in goed overleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hans doet het goed als Tandarts

prima behandeld.

Snel en nauwkeurig

Zeer goed en vriendelijke personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eerste bezoek aan tandarts Sebastiaan verliep heel prettig. Prettig, duidelijk en geruststellend. Kortom fijne ervaring

Vriendelijke tandarts

Plaatje in de mond bij het maken van foto’s is pijnlijk

uitstekend geholpen

kies getrokken, afgebrokenen toch alles er uit gekregen

Proffesioneel

Ter zake kundig en prettig in de omgang

Fijne ervaring, top

Dhr Heijboer, is een prettige tandarts die vertrouwen geeft, de tijd neemt en toch lekker doorwerkt. Overlegt goed, nooit pijn gehad en ga altijd lachend weer de deur uit.

Goed en vakkundig geholpen

Prima tandartsen

Botter 44 13

8243 JE Lelystad

Over Samenwerkende Tandartsen Lelystad

Bij Samenwerkende Tandartsen Lelystad komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Botter 44-13. De tandartspraktijk heeft 4 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde zijn wij gespecialiseerd in het vervaardigen van kunstgebitten/ protheses op implantaten. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.