Vriendelijke medewerkers.

Halfjaarlijkse controle en schoonmaken gebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een zeer empathisch persoon.

Tijdens de behandeling kreeg ik de tijd om even bij te komen.

Als vanouds SUPER!

Tot mijn grote vreugde een afspraak bij de tandarts die er de reden van is dat ik al bijna 30 jaar een autorit van een uur heen en een uur terug voor lief neem, de inmiddels EIGENLIJK gepensioneerde tandarts van Loon, die gelukkig verslaafd is aan zijn werk…. Hij heeft niet alleen snel en naar ik aanneem vakkundig een gaatje gedicht, maar ook nog voor de zekerheid twee foto’s gemaakt om te controleren of nergens meer ontstekingkjes zaten ivm een op handen zijnde operatie, en nam mij mee in de overwegingen zoals die kennelijk bij een kaakchirurg worden gemaakt (als er iemand geopereerd gaat worden). Samengevat: vak idioot, betrokken en deskundig, en toegankelijk en sympathiek. Op naar de volgende 10 jaar! (R uit Tilburg)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd top bij tandarts van Loon

Al meer dan 40 jaar kom ik bij tandarts van Loon, altijd een gezellig gesprekje en goede controle op mijn tanden. Ik zou geen andere tandarts willen!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts die herintreder !

Fijne tandarts die herintreder !

Bedankt

Was goed

Prima praktijk

Goed en duidelijke uitleg Over eventuele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aller eerst is mijn naam Jan.

Dhr. van Loon is een echte goochelaar als hij bezig is met mijn gebit, en dat doet je goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo jammer dat de vervangende tandarts weggaat, na jaren heb ik eindelijk n tandarts die geduldig is

Ging met n fijn gevoel naar huis

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer als je een afspraak maakt bij de mondhygiënist dat er niet verteld wordt dat iemand anders krijgt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies en rekening houdend met mijn verzekering

Aardig, rustig en vakkundig

Aardig, rustig en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk , duidelijk uitleg, meedenkend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik heb goede ervaring bij jullie

ik heb goede ervaring bij jullie alleen ik heb niet zo veel moeite er want mijn gebit is nog steeds goed en ik denk dank zij jullie dus bedankt er voor

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vertrouwd

Qua behandeling, geen klachten en vertrouwde tandarts. Maar.....bij binnenkomst melden bij een aanmeldzuil terwijl er 3 assistentes achter de balie aan het buurten zijn en nog geen goedendag zeggen is een minpunt voor mij!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer behulpzaam. Zowel tandarts als assistente

Ze nemen de tijd om je gebit goed te kunnen beoordelen tijdens de halfjaarlijkse controle. Complimenten.

is goed

je wordt netjes behandeld

Deskundig en vriendelijk

Zeer tevreden over de tandarts en de mondhygiëniste. Professionele, deskundig en ze geven goede tips. Daarnaast voelt het vertrouwd en zijn ze zeer vriendelijk. Er is aandacht voor jou als persoon.

Niet wat ik gewend ben

Helaas was mijn eigen tandarts er niet. Die hele fijne mevrouw. (Ik weet haar naam zo snel niet) Kreeg ik zonder ik dat wist de andere tandarts die de laatste keer dat ik er was ook meteen over foto’s begon. Terwijl tandarts Ernest en ook de dame nooit over foto’s beginnen. Tandarts Ernest ging altijd met zijn haakje alle tanden, hoekjes en gaatjes of om je gebit grondig schoon te maken. Deze tandarts deed het elektrisch en alleen maar aan de oppervlakte. Ik ben niet tevreden over deze tandarts. Was ik vorige keer ook niet. En weer word ik zonder keuze te hebben bij hem ingedeeld. Vorige keer heb ik ook in deze enquete aangegeven niet tevreden te zijn. Maar je hoort hier niks op terug. Waarom vul ik dit in? Wordt dit überhaupt wel gelezen? De vraag is welke tandarts mij geholpen heeft. Geen idee. Niet al te grote man. Donker haar, donkere wenkbrauwen. Hartelijke groeten, Margo vd Pol

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed geholpen, alleen nog niet klaar.

Mijn bezoek was voor de halfjaarlijkse controle van mijn kunstgebit. De tandtechnicus heeft mij al meteen kunnen helpen, waardoor het gebit al meteen steviger zit. Ik moet nu alleen nog terug voor het re-basen ervan.

fijn geholpen

Duidelijke uitleg over de behandeling ook tijdens de de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak = afspraak (vind ik fijn). Vakkundig geholpen, rustig, duidelijke uitleg. Tijd voor een vriendelijk praatje.

gewoon netjes gemaakt weer

gewoon netjes gemaakt weer

Schoolstraat 2 5741 CV Beek en Donk

Over Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk

Bij Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Beek en Donk. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. De ingang van de praktijk is aan de Schoolstraat 2. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.