Proffesioneel

Klantgericht, duidelijke communicatie, vriendelijk

Prima ervaring! Met name de omgang met de kinderen springt er voor mij bovenuit en ben ik zeer tevreden over. Goede communicatie en heldere adviezen.

Ben goed geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

goede en vriendelijke behandeling

zie boven

Pijnlijk

De tandarts was ruw en trok mijn mond te ver open. Deed gewoon pijn

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardigheid betekend veel. En die was er!

Aardig en goede uitleg!

Uitstekende en snelle behandeling

Zie bovenstaande

Wederom weer prima geholpen

Bij mijn halfjaarlijkse controle was vlak voor de afspraak een vlak van een kies afgebroken. Deze is meteen bij de behandeling gevuld en aangepast..

was goed

gewoon zo als altijd goed en fijn

tevreden

nog steeds tevreden, al 42 jaar!

Goed team

Lossen.snel problemen op als ze er zijn

Het ging!

Onduidelijk.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Probleem met mijn tand goed verholpen alleen dat je een week wachten moet voor behandeling is minder

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer netjes en behulpzaam en vriendelijk

Zeer vriendelijk en netjes,en behulpzaam.

Goed behandeld

Goede controle behandeling, prettige ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weinig begripvol mbt financiële situatie

Er werd gezegd dat er foto’s gemaakt moesten worden. Hierop gaf ik aan dat, als er geen aanwijsbare reden was, ik geen foto’s wilde laten maken. Uitgelegd dat ik daar het geld niet voor heb. Het is heel lastig voor iemand met weinig financiële middelen om dit zo open en bloot toe te geven. Vervolgens wordt er gezegd dat ik papieren moet tekenen wat ik ook gedaan heb. Er was weinig begrip, er werd een aantal keer gezegd dat de behandelovereenkomst stop gezet kon worden als ik de foto’s niet liet maken… tja…. Ik heb uitgelegd dat ik ook niets had kunnen zeggen en “gewoon” de factuur niet had kunnen betalen maar dat was, volgens de dames, geen optie. Het zou fijn zijn als er iets meer begrip zou zijn voor de minderbedeelden in de praktijk en niet snel maar wat volgens het boekje zou moeten. Ik word hier erg verdrietig van

Ik ben goed geholpen

Ik kom er al jaren

Ik vindt wel vervelend als je iedere keer een andere tandarts hebt.

Is goed

Ben altijd erg angstig maar ze stellen mij gerust

vertrouwd adres

Fijne tandarts, waar ik al heel lang klant ben

Versnelde afwerking dankzij Marianne Netjrs op tijd Goed werkstuk

Rustig en gemoedelijk

Schoolstraat 2

5741 CV Beek en Donk

Over Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk

Bij Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Beek en Donk. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. De ingang van de praktijk is aan de Schoolstraat 2. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.