Prima ervaring bij de tandarts

Ga met plezier naar de tandarts. Zorg eigenlijk goed voor mijn tanden, dus de tandarts heeft weinig te doen aan mijn tanden :-)

Vriendelijk, deskundig en doortastend

Zeer deskundige mondhygiënist

Zohal is een zeer deskundige mondhygiënist. Top service en heel klantvriendelijk.

prettig en deskundige mondhygieniste

zie hierboven

Fijne tandarts

Kalm, geduldige tandarts, met veel gevoel voor kinderen.

Vriendelijk en goed

super slecht

De tandarts had al lang de doorverwijzing in orde kunnen maken. Ook de dame die prothese maakt had mij beloofd een nieuwe te maken en dit kan opeens niet meer dus jullie komen niet de gemaakte afspraken na en dit vindt ik heel erg slecht

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

niet zo accuraat

Heb verschiillende malen gevraagd de naam Gerard Marc die miij ondekend is. Te veranderen in Marcel ,want zo heet ik.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Snel geholpen

Er is naar mij geluisterd en goed geholpen.

Fijne zorg.

Door omstandigheden was ik langere tijd niet op controle en voor schoonmaakbeurten geweest. Ik was vandaag voor schoonmaakbeurt bij preventie assistente Zohal. Zij had een goed luisterend oor voor mijn omstandigheden en heeft schoonmaakbeurt (tandsteenverwijdering en verhelpen tandvleesontstekingen) hierop aangepast. Resultaat: ik lag redelijk rustig in de stoel, terwijl zij rustig, maar toch grondig haar werk deed. Ik ging met blinkend gebit weer de deur uit!

Prima, prettige mensen ook

Zowel tandarts als mondhygiëniste zijn heel vriendelijk en n leggen alles goedkeuring. Mijn goed ervaring heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik alleen een controle had en alles in orde was qua mondhygiëne.

Slecht

Van laatste bozek niet blij zij hele tijd boos mijn mijn dochter ook haar geves ook haar zij gaat heel snel een niet goed gedan moet haar halfuurtjes maar zij gaat 18 minuten snelklaar als ik zeg pijn zeg sorry ik moet wij zijn tijdt weg ik ben niet niet blij

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Ruim voldoende

Op tijd geholpen, doorverwezen naar de kaakchirurg.

Netjes

Netjes behandeld en ik ben tevreden.

Vriendelijk

Het was een goede controle en op een vriendelijke wijze

Goed en nauwkeurig

Goef

Prima geholpen

Tevreden Super!!!

Ik ben zeer tevreden kan niet anders zeggen. Je word heel goed geholpen, je voelt je op je gemak, alles word goed uitgelgd ,ik ben er blij mee Super!!!

Onprofessioneel

Een tandarts die ik normaal niet had. Communiceerde niet. Daarnaast werd er onderling in de praktijk geroddeld en was de negatieve sfeer te voelen voor mij als klant.

Super slecht

Belachelijk slecht, receptionisten ook gebeld met mijn klacht.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Professional, vriendelijk, goed communicatie

Goed!

-----

Netjes geholpen

Ik kon mij niet herinneren dat er gemeld was dat de personele bezetting vernieuwd was. Maar ook deze keer netjes op tijd geholpen. Vriendelijk en kundig.

Prettig

Eerste Oosterparklaan 76 3544 AK Utrecht

Over Mondzorgcentrum Oosterparklaan

Bij MZC Oosterparklaan in Utrecht - Leidsche Rijn zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!