Correct maar te laat.

Op verzoek van MZC was ik 3 kwartier eerder. Moest half uur wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Halfjaarlijkse mondhygiëne afgezegd door de praktijk, combinatie afspraak niet meer mogelijk

Mijn afspraak voor mondhygiëne is afgezegd door de praktijk, ik kon geen combinatie afspraak maken, in de toekomst weer wel. Ik snap dat de mondhygiëniste met verlof is, maar hier had eerder op geanticipeerd kunnen worden door voor vervanging tijdens verlof te zorgen. Jammer!

Prima ervaring

Op tijd en vriendelijk en secuur geholpen! Over 3 maanden een andere mondhygiëniste, ivm met zwangerschapsverlof . Dan weer een nieuwe beleving en beoordeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Grondig, maar door wisselingen in personeel te weinig connectie

Steeds wisselende mondhygienisten, waardoor het onpersoonlijk aandoet en klachten niet in perspectief worden geplaatst. Tandartsen zijn goed.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Het is prima

Het lettertype is te klein, nauwelijks te lezen Zelf met bril op heb ik moeite met het lezen wat er staat. Iets duidelijker x aub.

Zeer fijn

Ik ben altijd heel erg bang geweest voor de tandarts maar sinds ik bij tandarts Johanns komt wordt die angt steeds minder ze stelt me op mijn gemak en is altijd zo klaar

Kort consult

Ivm mijn beugel was het maar een korte controle. Maar Karin komt prettig en deskundig over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klantvriendelijk met goede tandheelkundige zorg

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige manier bij omgang en goed werk

Uit ervaring zie ik een behandeling tegemoet. Al jaren ervaring

Onervaren

Onhygiënisch

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

xx

xx

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Heel geduldig

Moest bij de mondhygiënist zijn, de vorige keer erg veel last gehad. Deze keer totaal geen last gehad, ze nam mijn klacht serieus en vond dat fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima ervaring bij de tandarts

Ga met plezier naar de tandarts. Zorg eigenlijk goed voor mijn tanden, dus de tandarts heeft weinig te doen aan mijn tanden :-)

Vriendelijk, deskundig en doortastend

Zeer deskundige mondhygiënist

Zohal is een zeer deskundige mondhygiënist. Top service en heel klantvriendelijk.

prettig en deskundige mondhygieniste

zie hierboven

Fijne tandarts

Kalm, geduldige tandarts, met veel gevoel voor kinderen.

Vriendelijk en goed

super slecht

De tandarts had al lang de doorverwijzing in orde kunnen maken. Ook de dame die prothese maakt had mij beloofd een nieuwe te maken en dit kan opeens niet meer dus jullie komen niet de gemaakte afspraken na en dit vindt ik heel erg slecht

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

niet zo accuraat

Heb verschiillende malen gevraagd de naam Gerard Marc die miij ondekend is. Te veranderen in Marcel ,want zo heet ik.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Snel geholpen

Er is naar mij geluisterd en goed geholpen.

Fijne zorg.

Door omstandigheden was ik langere tijd niet op controle en voor schoonmaakbeurten geweest. Ik was vandaag voor schoonmaakbeurt bij preventie assistente Zohal. Zij had een goed luisterend oor voor mijn omstandigheden en heeft schoonmaakbeurt (tandsteenverwijdering en verhelpen tandvleesontstekingen) hierop aangepast. Resultaat: ik lag redelijk rustig in de stoel, terwijl zij rustig, maar toch grondig haar werk deed. Ik ging met blinkend gebit weer de deur uit!

Prima, prettige mensen ook

Zowel tandarts als mondhygiëniste zijn heel vriendelijk en n leggen alles goedkeuring. Mijn goed ervaring heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik alleen een controle had en alles in orde was qua mondhygiëne.

Slecht

Van laatste bozek niet blij zij hele tijd boos mijn mijn dochter ook haar geves ook haar zij gaat heel snel een niet goed gedan moet haar halfuurtjes maar zij gaat 18 minuten snelklaar als ik zeg pijn zeg sorry ik moet wij zijn tijdt weg ik ben niet niet blij

Over Mondzorgcentrum Oosterparklaan

Bij MZC Oosterparklaan in Utrecht - Leidsche Rijn zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!