De tandarts luistert goed naar me en stelt me gerust

Ik vind het nog steeds niet leuk om naar de tandarts te gaan maar Karin heeft me echt gerustgesteld en was heel voorzichtig. Ze hield goed in de gaten hoe het met mij ging.

Erg fijne tandarts

Ik was heel erg bezorgd hoe ik er uit zou komen te zien met een gebitsplaatje in mijn mond. Maar zij heeft me erg gerust gesteld en het resultaat is zo mooi geworden. Nogmaals dank.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb het al ingevuld en opgestuurd

Teveel wisseling van tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prettige meedenkende en voorzichtige tandarts

Ik ben nooit fan geweest van tandartsen. Ik ben een jaar geleden in Utrecht komen wonen en moest toen van tandarts veranderen, altijd wel een dingetje, omdat je hoopt goed te kiezen. En dat is perfect gelukt. Een prettige tandarts die goed meedenkt en eerlijk is. 10/10.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld lmaar wel kan beter.

Heel vriendelijke tandarts

Tandarts staat nog niet aangegeven op de website. Mark?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was voor mij de eerste keer bij dezeTandarts. Voor mij was het helemaal uitstekend.

Goede ervaring

Goed geholpen en begripvol personeel.

Fijne mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweest bij Jarno nog nooit zo’n rare vulling gehad . 1 uur bezig met blauw zeiltje

We zijn 2 weken verder nog last en totaal niet netjes gedaan. Kies voelt zo raar en nog gevoelig. Kan niet eten en drinken daar pfff Peter was de beste ! Praktijk gaat erg achteruit. Hij heeft hem gewoon niet goed gevult. Ik kan gewoon weer terug pfff Ik heb nog nooit zo’n rare onprofessioneel behandeling gehad. Het is niet eens goed. Amateurs werk.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Elif uit culemborg heeft mij behandeld was prima staat niet op jullie lijst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me gezien en gehoord, prettig

Tandarts weer waarvoor ik kom, bespreekt dat met me, geeft advies. Ik voel me gezien

Netjes schoongemaakt

Mijn ervaring met de Mondhygiënist was als volgt; Mijn vaste mondhygiënist is verhinderd en ik kreeg een jongeman toegewezen. Ik heb z'n naam niet kunnen onthouden. Bij de start meteen aangegeven wat mijn angst is. Hij is daar heel zorgvuldig mee omgegaan en mijn tanden pijnloos schoongemaakt.

Perfekt behandeld

Voelde mij op het gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd zeer goed geholpen. Duidelijk en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb meteen afspraak kunnen maken en ben deskundig geholpen. Heel vriendelijke personeel. Na mijn nare ervaring met andere tandartspraktijken eindelijk positieve ervaring, bedankt!

Vlotte controle

Aardige tandarts, vlotte controle

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij het laatste bezoek was de invallende arts was vriendelijk en helder. Normaliter is de arts Jarno Klink.

Pijnlijk

Het was de eerste keer bij jullie bij de mondhygiëniste. Het heeft nog nooit zoveel pijn gedaan als deze behandeling. Mijn hele mond zat vol met bloed en het ging erg hardhandig. Daarbij vielen er steeds materialen op de grond.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Was mijn eerste bezoek

Heb in verleden nare ervaringen gehad met tandartsen kreeg hier weer wat vertrouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij een pijnlijke ontsteking gebeld, vriendelijk en adequate te woord gestaan, 2 uur later geholpen met gewenst (pijnloos) resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt rustig geholpen en alles wat gedaan wordt, wordt van te voren duidelijk uitgelegd.

Super gedaan!

Ze gaf duidelijk aan wat ze ging doen en voelde vertrouwd

Eerste Oosterparklaan 76 3544 AK Utrecht

Over Mondzorgcentrum Oosterparklaan

Bij MZC Oosterparklaan in Utrecht - Leidsche Rijn zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!