Goede uitleg

Goed uitleg gekregen over het schoonmaken van tanden en tandvlees

Altijd met zorg

Altijd vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed geholpen, duidelijke uitleg over wat er gedaan wordt.

Positief, een stukje van een vulling was afgebroken dit werd snel gerepareerd.

Teleurgesteld...

Waardeloze manier van patient ontvangst in de behandelkamer door de tandartsassistente. Zeer onpersoonlijk onbeleefd en onvriendelijk. Tijdens mondonderzoek door de tandarts was er een irritante geschreeuw aan kinderen door tandartspersoneel, totaal een chaos en gekkenhuis. Tip vr de tandartsassistente: behandel patiënten als mensen en geen nummers of robots. Kijk mensen aan als je tegen ze praat. Niet op een afstand met je rug tegen ze praten! Zo verstaan ze je nog moeilijker! Maak oog contact geef het gevoel dat ze bestaan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd keurig netjes ontvangen! Ik kwam voor het eerst op het Noordereiland. Ik wist niet zo goed waar het was. Dus ben ik wat vroeger van huis gegaan. Snel het adres gevonden. Maar ik was meer dan één half uur te vroeg. Maar het fijne was ik hoefde niet te wachten. Ik werd direct geholpen. En dat ook nog eens door een heel vriendelijke tandarts. Proficiat!!!

wordt prima behandeld

Goede en rustige uitleg

Er werd met mij overlegd wat er gedaan moest worden en welke stappen we samen zouden ondernemen en of ik het daarmee eens was. Ook wordt er gelet op het feit dat je goed kan herstellen na een behandeling.

Prettig

Ik werd snel geholpen, de behandeling was aangenaam en het personeel was vriendelijk

Efficiënt en professioneel

Na een vriendelijke ontvangst, een korte wachttijd, ben ik door de mondhygiëniste behandeld en vervolgens is de controle door de tandarts uitgevoerd. Beiden waren voorkomend en professioneel.

Zeer vriendelijke mensen.

Alleen maar goed. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Zeer goed.

Fantastische mondhygienist

Uitstekende mondhygienist. Rustig en secuur. De vorige was erg ruw

Vakkundig geholpen.

Afspraak kon op korte termijn. Vriendelijke behandelaars. Meteen halfjaarlijkse controle gedaan die over 4 weken gepland stond.

Altijd goed en professioneel

Net als de kinderen in de Mickeymouse kamer. Niet dat je daar veel van mee krijgt tijdens de behandeling. maar wel een vrolijke start er van.

Mooie grote praktijk

Goed op tijd geholpen, super aardige tandarts En een leuke assistent.

Tandarts en mondhygiënist top

Ik vond de assistente erg onvriendelijk overkomen. Ze reageerde op hetgeen ik was vergeten mij aan te melden. Door haar reactie gaf ze mij het gevoel alsof ik een achterstand heb. Ook bij het maken van een afspraak aan de balie was ze ongeduldig waarop ik haar afsnauwde.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Zoals altijd uitstekend geholpen

Door een invalster voor Maria uitstekend geholpen

Goede tandarts

Ik ben tevreden met mijn tandarts

Heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fantastisch. Snel aan de beurt en iedereen is even vriendelijk. Goed poetsadvies meegekregen.

Over Mondzorgcentrum Noordereiland

Bij Mondzorgcentrum Noordereiland in Rotterdam zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen.