Gewoon uitstekend

+ Zeer prettig ontvangst + Optijd start de afspraak. + De behandelende tandarts en assistent leveren een kwalitatief zeer goede behandeling af. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Nu al meer dan 15 jaar. + Werken goed en secuur.

Gewoon goed.

Wordt er altijd proffesioneel en vriendelijk geholpen. Goede uitleg en tijd voor vragen.

Ontevreden

Medewerkers is niet aardig behandeld

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Fijne deskundige tandarts

X

Mw M Handy is zeer professioneel

Ze behandelt me altijd vriendelijk, goed en snel. Ze is een fijne persoonlijkheid die behulpzaam is en veel oog heeft voor de individuele patiënt. Ik ben erg blij met haar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en deskundig geholpen.

Vriendelijke en behulpzame receptionistes en assistenten en een eveneens vriendelijke en deskundige tandarts.

Tevreden

Werd tijdens de behandeling heel goed geïnformeerd wat er ging gebeurenen wat er gedaan werd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goede ervaringen mijn tandarts.

Goed geholpen zoals altijd. Helaas weer wat uitgelopen de afspraak voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blijf erg blij met mijn tandarts

Menar is een fijne en kundige tandarts. Goed advies. Blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De kundigheid en vriendelijkheid wordt door mij als zeer positief ervaren

Ik werd vriendelijk ontvangen bij mijn laatste bezoek. Er werd op een fijne manier gehandeld, pijnloos en kundig. Gelukkig was alles in orde. Ook bij andere bezoeken had ik dezelfde ervaring, ook al waren er toen wel zaken die goede behandeling vereisten. Dit werd in mijn opinie ook zeker gedaan.

Zeer goed.

Rita is een vakvrouw met en geeft de juiste aandacht.

Perfecte behandeling

Goed begeleid tijdens behandeling. Heb het over schoonmaken gebit

Heel prettig

Ik zit hier al geruime tijd er is altijd tijd voor een afspraak of een wijziging, zijn zeer flexibel en denken mee. Ik krijg de ruimte en tijd om mij voor te bereiden voor een behandeling, ik durf nu zelfs in sommige gevallen zonder verdoving een (niet al te diep uiteraard) gaatje te laten vullen. Mijn angst voor de tandarts is grotendeels verdwenen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd goed geholpen en voelde me comfortabel.

Werd goed geholpen en voelde me comfortabel.

Is gewoon goed

Ben ook blij dat ik altijd wel dezelfde tandarts heb , vertrouwen en ervaring is voor mij ook heel belangrijk heb. Een goede band met de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige manier van communiceren, gedegen reiniging

De tandarts blijft naar. Maar fijn als je als gelijkwaardig mens wordt benaderd en niet al een onwetend kind. De reiniging voelde beter dan de diepte reiniging van de voorgangster. Ook fijn om mee te mogen denken met de radiozender in plaats van opgedrongen oosterse muziek te moeten horen. Vanwege eerdere ervaringen een 8

Deskundig en aardig.

Deskundig en aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg en met zorg

Lieve tandarts met echt gevoel voor de patient en geduldig. Duidelijke uitleg en opties bespreekbaar.

efficiënt

efficiënt, prettig, vriendelijk

Extraction

The extraction went as well as I could imagine. It is never a pleasant experience but the staff made it as bearable as possible. After 10 years of being registered at the practice this is my first, actual treatment.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben altijd tevreden na behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts die goed luistert en uitlegt

De tandarts is vriendelijk, kun8dg en duidelijk. Ik kom hier al jaren in goed vertrouwen.

Vriendelijk

Ze stellen je echt op je gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettig persoon, alles goed uitgelegd.

Mosselsingel 1

2492 TB Den Haag

070 301 2000

Over Mondzorgcentrum Leidschenveen

Bij MZC Leidschenveen in Den Haag zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!