Top ervaring lieve en kundig personeel

Ik ben binnen gekomen als angst patiënte en. Ben er nu geheel van af

Begripvol en kundig

Ze weten dat ik bang ben. En stellen mij op m'n gemak. Mevr, Handy is zeer vriendelijk en heel duidelijk. Heel veel dank hiervoor!!!!!!!

Goede ervaringen

Mijn eerste ervaring bij de tandarts was prima maar het is nog iets te vroeg want ikmoet er nog een paar keer naar toe daarna heb ik een betere ervaring hoe het is gegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima! Controle en uileg.

Goede controle en uitleg over schoonhouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

fijne mensen, vakkundig en aardig

goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke en snelle behandeling.

Al geruime tijd ben ik klant van Mondzorg Leidschenveen. Ik ben hier samen met mijn man en kinderen altijd goed behandeld. De samenstelling van het team is door de jaren heen vaak gewijzigd maar dat heeft eigenlijk nooit tot grote verrassingen geleid. Met name aan de mondhygiene kant was er een doorlopende ontwikkeling in behandeling en adviezen. Poetsen met rechts/links, zacht/medium borstel elektrisch/ met de hand? Stokeren/ vlossen, stokeren met hout, rubber of ragger? Inmiddels is het advies stabiel :-) Veel succes en tot de volgende afspraak

xxx

Uitstekend!!

Uitstekend geholpen!

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Goed.

Goed.

Kundig en vriendelijk

Zeer blij met Emma als mondhygiënist evenals de vrouwelijke tandarts.

geen

Vriendelijk en goede dienstverlening

Vriendelijk en goede dienstverlening

Prima.

Prima kennismaking met nieuwe tandarts & controle! (Nu nog behandeling)

Met Hanady TOP tandarts

Happy and satifying

We had our half yearly with kids. The doctor was so nice with the kids and we were very comfortable with the whole process. The communication was very clear and everyone was helpful.

Alles was gewoon prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Viel bijna in slaap bij de mondhygiënist

Niets van gevoelt gaf een rustig gevoel van veiligheid was Top Ik hoop alleen dat ik je volgend jaar weer ziet Ben alleen zijn naam vergeten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles verliep perfect zoals altijd.

Gewoon uitstekend

+ Zeer prettig ontvangst + Optijd start de afspraak. + De behandelende tandarts en assistent leveren een kwalitatief zeer goede behandeling af. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Nu al meer dan 15 jaar. + Werken goed en secuur.

Gewoon goed.

Wordt er altijd proffesioneel en vriendelijk geholpen. Goede uitleg en tijd voor vragen.

Ontevreden

Medewerkers is niet aardig behandeld

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Fijne deskundige tandarts

X

Mw M Handy is zeer professioneel

Ze behandelt me altijd vriendelijk, goed en snel. Ze is een fijne persoonlijkheid die behulpzaam is en veel oog heeft voor de individuele patiënt. Ik ben erg blij met haar.

Mosselsingel 1 2492 TB Den Haag

070 301 2000

Over Mondzorgcentrum Leidschenveen

Bij MZC Leidschenveen in Den Haag zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!