Prima zorg

Goede tandzorg van tandarts en mondhygiënist.

Goed geholpen

Blij met deze tandarts

Altij goed

Aardige tandarts,en personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd prima en op tijd geholpen, Indien nodig doorgestuurd. Kundig personeel.

Keurig advies gekregen

Ben nog maar 1 keer geweest en heb dat als zeer prettig ervaren.

Netjes

Werd mooi op tijd geholpen, er werd van alles gevraagd over mijn gezondheid etc en de behandeling was als gewoonlijk fijn. Ook kreeg ik tips voor betere verzorging van mijn gebit.

Goed geholpen

Prima behandeling

Vakkundige tandarts Marijke Rozing

top tandarts

wortelkanaal behandeling door de kroon heen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd snel en goed geholpen

Ik had een stukje van mijn kies gebroken. Het euvel werd snel en vakkundig verholpen. Een puntje van kritiek....het af zuigertje deed ontzettend pijn in mijn mond. Wellicht komt dit omdat ik niet verdoofd hoefde te worden.

prima behandeling

mondhygieniste secuur gewerkt / gecontroleerd .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer prettig en deskundig geholpen

Zie hier boven.

Prima behandeling

Vriendelijke ontvangst

Vriendelijk

Netjes en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn zwager is geweest, met zijn moeder

Ik heb geen klachten gehoord

Prima tandarts

Op tijd en adequaat geholpen, ik ben blij met Tineke.

Andere tandarts dan gevraagd

Ik had afgesproken bij tandarts Blommendaal, kreeg echter een andere tandarts! Daar was ik niet blij mee, heel vervelend! Geen idee hoe deze meneer heet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts en assistente ontvangen je met een vrolijke glimlach, je voelt je daardoor op je gemak. Maar vooral zijn ze beide deskundig en geven uitleg. Je bent in veilige handen.

Rustgevend

Ik kwam voor controle en voelde me op mijn gemak doordat de tandarts de tijd nam en een goede uitleg gaf van wat ze deed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn tanden fijn weer ontsteend

het was fijn dat mijn tanden weer schoon zijn. zonder pijn

Snelle pijnloze behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en netjes op tijd geholpen

Halfjaarlijkse controle. Verliep rustig en prettig.

zeer goed geholpen

goede ervaring bij zowel de mondhygiëniste en tandarts

Vriendelijke

Vriendelijke

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.