Kundige medewerkers

Rustige en ontspannen sfeer met kundige medewerkers

Prettig

Prettig

Niet fijn

Niet vriendelijk stelde mij niet op mijn gemak. Communiceert amper en ik wordt behandeld zonder verdoving zonder overleg!! Aangezien ik een angst stoornis heb was voor mij heftig om de pijn te verdragen en ben de hele dag angstig geweest.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2

Wederom een goede behandeling

Wederom goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd dezelfde dag geholpen en kreeg goede adviezen over diverse mogelijkheden. Er wordt ook goed met je meegedacht over hoe verder te behandelen.

Goed ontvangst, professionele tandarts

Goed ontvangst, conform planning geholpen. Uitstekende herstelling van gebit ondergaan door de professionele tandarts aldaar

Ze weet wat ze doet.

Goeie uitleg, neemt de tijd voor me,ook al heb ik last,met het open houden van mijn kaak,

Professionele hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima om digitaal de aanmelding te doen, fijne tandarts.

zie boven

Aandacht, Rust, Kwaliteit

Al jaren kom ik bij Peter voor controles en of een behandeling. Hij werkt netjes, concreet, is duidelijk in zijn communicatie en ik vind hem een aardig persoon. Ook in de samenwerking met de assistente zie ik dit terug, wat ook belangrijk is voor degene die in de stoel ligt.

Goede professionele behandeling

Zowel bij de mondhygiëniste als bij de tandarts prettig geholpen

Oke

Wel vriendelijk enzo

Heel prettig

Kies afgebroken, kon meteen terecht. Erg blij mee

Prima vakmensen.

Gwoon prima mensen en goede service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Chanel is een hele fijne Mondhygiëniste, ze doet ook haar werk heel goed.

Heel goed, kan niet beter.

Prima geholpen

Prima geholpen

Prima zorg

Goede tandzorg van tandarts en mondhygiënist.

Blij met deze tandarts

Altij goed

Aardige tandarts,en personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd prima en op tijd geholpen, Indien nodig doorgestuurd. Kundig personeel.

Keurig advies gekregen

Ben nog maar 1 keer geweest en heb dat als zeer prettig ervaren.

Netjes

Werd mooi op tijd geholpen, er werd van alles gevraagd over mijn gezondheid etc en de behandeling was als gewoonlijk fijn. Ook kreeg ik tips voor betere verzorging van mijn gebit.

Prima behandeling

Vakkundige tandarts Marijke Rozing

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!