Leuke meid en daardoor goede afleiding

Ik ga nooit echt met plezier, maar doordat zij zo gezellig kletst is het voorbij voor je het in de gaten hebt.

Vriendelijk en vakkundig

Altijd goed.

uitstekende behandelingen

uitstekende behandelingen meegemaakt zonder gedoe...

Goed en vakkundig

De tandarts neemt de tijd en is vriendelijk en vakkundig

prima geholpen

prima geholpen

Fijne praktijk.

Snel en goed.

Prettig

Prettig

Prima tandartspraktijk.

Je kan hier alles prima en snel regelen, en je word vriendelijk geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben tevreden met de behandeling van de tandarts!

Goede ervaring

Professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

al jaren een tevreden klant

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima en duidelijke uitleg tijdens behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts. Zeer goed in communicatie en behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijke mondhygiëniste erg tevreden!

Geeft een vertrouwd gevoel

Goede expertise, goede uitleg. Geeft vertrouwd gevoel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben erg tevreden over mijn tandarts. Niet alleen is zij erg bekwaam in het uitoefenen van haar vak, maar ook prettig in de omgang met mensen. Goede uitleg van de behandelingen en meedenken in het maken van keuzes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo snel mogelijk en goed geholpen toen mijn kies afbrak.

Mijn eigen tandarts was niet beschikbaar maar ik kon snel terecht bij een vervangende tandarts. Die was keurig en vriendelijk, goed geholpen.

Tandarts Rozing is top

Tandarts Rozing biedt een luisterend oor. Samen met assistente heel vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak netjes op tijd. Vriendelijke benadering

Prima geholpen.

Zeer tevreden over mondhygeiniste en tandarts

Goed en gerustgesteld geholpen

Kiesextractie. Assistente zeer warm en met compassie aan 't werk. Tandarts rustig zou t fijn hebben gevonden als hij iets meer vertelde wat hij ging doen. Dat vind ik persoonlijk erg fijn. Wel aardig en probeerde mij gerust te stellen. Ik moest zelf vragen om.formulier over nabehandeling dat vond ik jammer. Tandarts tullemans heeft met zorg geregeld dat ik bij deze Tandarts terecht kon . Een pluim voor haar. Ze belt ook terug. Betrouwbaar heel fijn.

Mijn ervaring was goed.

Ik werd meteen geholpen door de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts was niet vriendelijk

De mondhygiëniste was erg vriendelijk daar was niets mis mee. Maar de tandarts was denk ik met zijn verkeerde been uit bed gestapt. Zo ken ik hem helemaal maal niet. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren hopelijk de volgende keer beter.

Klantvriendelijk en begripvol

Zie bovenstaand

Heel prettig en goed

Al heel veel ervaring bij dit collectief en ervaar het als zeer positief

J Duijkerweg 6

1703 DH Heerhugowaard

Over Mondzorgcentrum Heerhugowaard

U kunt onder andere bij ons terecht voor: - Algemene tandheelkunde - Cosmetische tandheelkunde - Implantologie - Kroon- en brugwerk - Gebitsprotheses - Endodontologie - Orthodontie - Mondhygiëne - Vrijblijvende prothese check Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!