Rust

Bij andere tandartsen , ging ik met buikpijn en rotgevoel naartoe . Deze dr. de Wit geeft mij rust, en ik ga gewoon even langs voor de controles . Fijne dr. heel blij mee.

Prima zoals altijd

Ietsjes moeten wachten maar niet te Lang en snel behandeld.

Snel en goed geholpen

Mijn vulling was eruit gevallen en ik kon de volgende dag al goed worden geholpen. Top. Minpuntje is dat de bevestiging niet wordt vertrouwd waardoor de afspraak niet door kwam.

snel en professioneel

snelle efficiente hulp

vriendelijk behandeld

De tandarts was vriendelijk voor zijn assistent en was duidelijk wat betreft de werkzaam heden die nodig waren.

Zoals vertrouwd

Mijn ervaring is nog steeds ongewijzigd goed gebleven. Hieraan heb ik weinig aan toe te voegen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke behandelaar, keurig op tijd.

Vriendelijke behandelaar, keurig op tijd

Goed geholpen.

Vriendelijke ontvangst, kundige arts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

wij worden uitstekend geholpen, geen klachten

wij worden al 40 jaar uitstekend geholpen door tandarts aad de wit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super, geen gezeur. Goed is goed

Geen nutteloze behandelingen. Dit soort tandartsen zijn steeds moeilijker te vinden. Gewoon controle zoals een controle hoort te zijn. Iedereen verdient een tandarts zoals deze. Geen geldklopperij

Netjes en goed geholpen .met mijn vragen. 77e

Ging erg vlot

Het ging erg soepel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had in een weekend verschrikkelijke kiespijn. Smaandags een afspraak gemaakt met mijn tandarts en kon gelijk die dag terecht. Mijn kies moest getrokken worden. De tandarts heeft alles goed uitgelegd wat hij ging doen . En hij heeft prima werk verricht samen met de assistente . Ben blij dat ik geen pijn meer heb.

Tevreden met de behandeling

competent

Vriendelijk. beantwoorde al mijn vragen. Heel empathisch. En een goede tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vooral afspraak bevesting van afspraak per mail is zeer handig

Vriendelijke meneer

Is zeer kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dhr de Wit is een prima en aardige tandarts!

Al jaren een prima ervaring met tandarts de Wit, Ik hoop dat hij nog jaren doorgaat !!

Adequaat en vriendelijk

Op prima manier mijn controle behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blij met weer een schoon gebit

Prima maar de schok komt later pas. Rond de 80 euro voor een half uur!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeling en werkwijze.

Afstemming tussen assistente en tandarts was prima. Goede diagnose en adviezen gegeven door tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voelde mezelf erg op mijn gemak

In het weekend naar de noodtandarts geweest, fotos gemaakt en een kuur gekregen, maandag werd ik gelijk gebeld door jullie om een afspraak te maken en woensdag is het tand probleem verholpen. Ik ben goed geholpen, en gerust gesteld, omdat ik bang was om mijn kies te laten trekken. Het is mij alles mee gevallen, en zal volgende keer een stuk minder zenuwachtig zijn om naar de tandarts te gaan.

Rustig en vakkundig !

Tandarts de Wit weet de patiënt op een vakkundige en rustige manier goed te behandelen! Reeds vele jaren ben ik patiënt in zijn praktijk en hoop nog lang door hem te kunnen worden behandeld!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vervelende pijn in een kies, hiervoor een wortelkanaal behandeling ondergaan en de pijn is weg Top werk geleverd…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind deze tandarts geweldig. Jammer dat ik niet jaren eerder bij hem ben behandeld. Dan had ik waarschijnlijk wat meer tanden n mijn mond gehad. Ik vind hem heel handig.

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!