Weinig tijd

Met best een probleem binnen gekomen,werd niet veel over gezegd

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Alles naar wens

Alles naar wens

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel pijn ondanks de verdoving

Was erg ruig en deei ondanks de zalf verdoving erg zeer en verdoving zat meer bij me lippen en tong als op het tandvlees maar goed dat was mijn ervaring

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Anja heeft goed voor mỹ behandeld

Tandarts &Mond hygiëniste was vriendelijk en heel goed voor mij zorgen . Hartelijk dank.

Heel erg goed

Goede bereikbaarheid. Uitstekend geholpen door Mirela. Zij is heel vakkundig, geduldig en een hele goede mondhygieniste.

Uitstekend en goed geholpen

Uitstekend en goed geholpen.

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijk en vakkundig

Snel en desundig geholpen

Prima geholopen

Ging heel goed!!

Het heeft wel lang geduurd, maar het resultaat is uiteindelijk heel erg goed. Ben er blij meer, de behandelaar was heel vriendelijk!! Voelde me direct op mijn gemak!! Groet van mevr:van hattum,,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling en uitleg was perfect

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en vriendelijk behandeld

Mijn behandeling was bij de mondhygiëniste

Zeer goed geholpen.

Ze zijn zeer goed in hun werk vind het een goede tandarts die ik heb .

In één woord gezegd Top!

In alle opzichten een zeer goede ervaring en uiterst tevreden!

Professioneel en vriendelijk

Ik was recent bij de mondgezondheid Mirela geweest. Ze werkt professioneel, attent en vriendelijk!

Tandtechnicus zeer vriendelijk

Allemaal heel vriendelijke artsen en ander personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, met persoonlijke aandacht.

Goede voorlichting en uitleg, door de persoonlijke aandacht ben je ook op je gemak gesteld.

Oke

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer slecht met valse kosten vorderingen

Zolang mw. Judith Smit manager is, Tandzorg zou niet goede naam krijgen. De hebberigheid en onrechtmatige wensen/ vorderingen van mw.Smit blokkeert de groei van Tandzorg. controleer rekeningen goed omdat de manager via de Infomedics valse vorderingen stuurt.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kennis en deskundigheid is aanwezig

Aardige mensen die je graag helpen.

Very good!

I think my fillings were done very well and painlessly!

Snel, efficiënt.

Zeer klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende arts die haar werk verstaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geachte mensen , Zoals altijd een goede deskundige en respectvolle behandeling. Zeer prettig en aardig personeel . Allemaal. Met vriendelijke groet Jos van den Bosch .

Papsouwselaan 295

2624 AP Delft

Over Tandzorg Delft Zuid

Mondzorgcentrum Delft werkt nauw samen met de collega’s van praktijk Tandzorg Delft. Voor bepaalde (specialistische) behandelingen kan het daarom voorkomen dat wij u zullen doorverwijzen naar Tandzorg Delft, zodat wij u altijd mondzorg van de hoogste kwaliteit kunnen leveren.