Prima snel geholpen tussendoor

Zeer goed.

Mirela nam de tijd om naar mij te luisteren. Ik had een lekker schoon gevoel na de behandeling.

Vriendelijk en goed behandeld

Duidelijke uitleg en verder prima verlopen.

Alleen maar goede ervaringen

Legt alles goed uit, is zeer klantgericht, voel me daar veilig en daar bedoel ik mee dat ik niet het gevoel meer heb wat ik vroeger bij een tandarts had, daar was angst, maar daar is nu eigenlijk geen sprake meer van.

Gebit vakkundig gereinigd

Professionele en vakkundige reiniging van mijn gebit

Gewoon goed

Gewoon goed, anders had ik wel een andere tandarts gezocht.

Erg zorgzaam en prettig

De ervaring met deze mondhygiëniste was erg zorgzaam en prettig. Ook bruikbaar advies ontvangen over gebitsonderhoud de TéPé ragers en flossen.

Fijne behandeling

Ik ben voor een gebitsreiniging geweest. Fijne behandeling, goede adviezen. Echt super resultaat. Aanrader.

Geweldige tandarts en prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind het personeel heel lief en aardig

Op tijd & vriendelijk

Netjes op tijd en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een afspraak waarbij ik mij van te voren geen zorgen hoef te maken.

Leuke mondhygiëniste om zover het kan mee te praten :)

Weinig tijd

Met best een probleem binnen gekomen,werd niet veel over gezegd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Alles naar wens

Alles naar wens

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel pijn ondanks de verdoving

Was erg ruig en deei ondanks de zalf verdoving erg zeer en verdoving zat meer bij me lippen en tong als op het tandvlees maar goed dat was mijn ervaring

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Anja heeft goed voor mỹ behandeld

Tandarts &Mond hygiëniste was vriendelijk en heel goed voor mij zorgen . Hartelijk dank.

Heel erg goed

Goede bereikbaarheid. Uitstekend geholpen door Mirela. Zij is heel vakkundig, geduldig en een hele goede mondhygieniste.

Uitstekend en goed geholpen

Uitstekend en goed geholpen.

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijk en vakkundig

Snel en desundig geholpen

Prima geholopen

Ging heel goed!!

Het heeft wel lang geduurd, maar het resultaat is uiteindelijk heel erg goed. Ben er blij meer, de behandelaar was heel vriendelijk!! Voelde me direct op mijn gemak!! Groet van mevr:van hattum,,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling en uitleg was perfect

Goede behandeling

Over Tandzorg Delft Zuid

Mondzorgcentrum Delft werkt nauw samen met de collega’s van praktijk Tandzorg Delft. Voor bepaalde (specialistische) behandelingen kan het daarom voorkomen dat wij u zullen doorverwijzen naar Tandzorg Delft, zodat wij u altijd mondzorg van de hoogste kwaliteit kunnen leveren.