Korte wachttijd en professionele behandeling

Zie boven

Geen fijn gevoel

Elke keer een andere tandarts (wel 2 nette dames deze controle afspraak) Een dubbele afspraak moeten maken voor over een half jaar, maar dat snapte de balie medewerkster niet. Die daar tevens in een joggingspak zit.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Professioneel team!!

Al van jongs af aan ben ik bang van tandartsen en vroeger ook trauma opgelopen. Maar bij elk bezoek ( bij lang twijfel) wordt ik altijd eerst gerust gesteld en altijd verdoving gebruikt, wat ik erg nodig heb. Heel professioneel team! Extra chapau voor Katarina!! Bedankt!!

Vakkundige tandartsen

Altijd spannend of je er kan parkeren maar eenmaal binnen een nette omgeving en redelijk op tijd aan de beurt. Alles wordt goed uitgelegd en de behandeling is, zover dat kan bij een tandarts, prettig. Diverse tandartsen gehad maar dit is wel de beste.

Kundig personeel en vriendelijk

Zie titel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb altijd heel professioneel behandeling

Ik ben tevreden.

Altijd leuk geholpen

heel goed

heel goed

Kan aanzienlijk beter!

Bij mond preventie wordt er bedacht dat er ineens een pocket meting gedaan moet worden, terwijl je duidelijk aangeeft dat je het niet wil (met een reden en al niet de eerste keer) wordt er toch nog even doorgedramd. Ook bij de tandartsen teveel wisseling, en dat ze dan elke keer weer dezelfde vragen en conclusies doorgeven,wat je al weet. Het is in mijn ogen steeds meer een commerciële bedrijf.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent

Prima geholpen

Prima geholpen met deskundig advies

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Duidelijk dat ik wel wat last zou houden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygienist

Altijd vriendelijk

Heel vriendelijk en rustig met het behandelen.

Persoonlijke en goede zorg

Professionele behandeling maar ook veel aandacht voor de mens achter de patient Goede informatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naar tevredenheid en vriendelijk geholpen

Zie hierboven

Goede hulp is duur

Ik ben goed geholpen op de afgesproken tijd: eerst reiniging gebit en - tussendoor - de controle door de tandarts. Er was een klein gaatje, jammer dat je daarvoor een andere keer terug moet komen, maar dat zal gewoonte zijn. Dat kon wel al direct de volgende dag, toen ik ook op tijd en goed geholpen ben. De rekening is niet mals, maar ook dat zal er bij horen.

Fijne ervaring

Heel goed geholpen weer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen en een heel goed behandeling

Ik heb afspraak gemaakt en werdt gelijk gekeken wat probleem was. En na onderhandeling gelijk geholpen en heel tevreden met vriendelijk assistent erbij.

Vriendelijke, deskundige mondhygieniste

Mondhygieniste is betrokken bij haar patiënten en zeer kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze zijn vriendelijk en zeg wat ze gaan doen

vriendelijk, deskundig

gebit weer goed gereinigd

laatste bezoek was bij mondhygieniste {zie vraag beneden}

uitermate vakkundig en prettig

Ben vakkundig geholpen. Was zeer plezierig door Jan Willem Rouss. Stond niet bij de behandelaren.

snel en correct

Word altijd goed geholpen

Niveau is achteruit gegaan

In december controle en schoonmaken gebit gehad. Een paar dagen na mondhygiëniste break mijn tand. Mondhygiëniste is erg tekeer gegaan en ruw geweest. Voor het schoonmaken moest er ineens 150 euro afgerekend worden plus de kosten voor het repareren van tand.

Burgemeester de Raadtsingel 49

3311 JG Dordrecht

Over Mondzorgcentrum Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!