Duidelijk en goed

Goede ervaring, duidelijke uitleg

Vriendelijk

De tandarts en de assisten zijn vriendelijk , ik kan hen alleen soms moeilijk verstaan omdat ze onduidelijk Nederlands praten.

Super top

Uitstekend praktijk. Zeer te vreden en ga altijd met een big smile naar huis. Hun zeer tevreden is ik super tevreden. Samen werken is de beste teamwork . Groetjes van de tiktok danseres Soraya. Ik ga naar de operatie tafel. Groetjes van sherida

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was goed en de tandarts was vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed alles uitgelegd wat er gedaan gaat worden

Goed en lief personeel

Hele goede behandeling

Heel goede behandeling en goede,begeleiding

goed en netjes geholpen

zie boven

Helle fijne tandarts

Vriendelijk personeel en de tandarts waar ik kom luisterd heel goed en legt ook alles heel goed uit als ze wat moet doen

Alles is prima

Vriendelijk en meedenkend

De tandarts is altijd belangstellend en denkt mee.

Goede zorg en communicatie

Altijd goede uitleg en de juiste zorg. Ik heb een vaste tandarts (eleni) waar ik erg blij mee ben.

Goed en vakkundig

Ze hebben mij goed geholpen om van de pijn afgekomen ... En ook name ze de tijd ervoor....top werk gedaan...

Controle bezoek

Mijn bezoek was een controle , ik heb niu een afspraak gemaakt voor een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na duidelijke informatie en uitleg werd behandeling kundig uitgevoerd. Geen moment stress ondervonden. Na reparatie wederom goed gevoel met bijten. Blij mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Korte wachttijd en professionele behandeling

Zie boven

Geen fijn gevoel

Elke keer een andere tandarts (wel 2 nette dames deze controle afspraak) Een dubbele afspraak moeten maken voor over een half jaar, maar dat snapte de balie medewerkster niet. Die daar tevens in een joggingspak zit.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Professioneel team!!

Al van jongs af aan ben ik bang van tandartsen en vroeger ook trauma opgelopen. Maar bij elk bezoek ( bij lang twijfel) wordt ik altijd eerst gerust gesteld en altijd verdoving gebruikt, wat ik erg nodig heb. Heel professioneel team! Extra chapau voor Katarina!! Bedankt!!

Vakkundige tandartsen

Altijd spannend of je er kan parkeren maar eenmaal binnen een nette omgeving en redelijk op tijd aan de beurt. Alles wordt goed uitgelegd en de behandeling is, zover dat kan bij een tandarts, prettig. Diverse tandartsen gehad maar dit is wel de beste.

Kundig personeel en vriendelijk

Zie titel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb altijd heel professioneel behandeling

Ik ben tevreden.

Altijd leuk geholpen

heel goed

heel goed

Burgemeester de Raadtsingel 49 3311 JG Dordrecht

Over Mondzorgcentrum Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!