Mijn ervaring was wederom goed

Correcte behandeling en vakkundig geholpen

Prima geholpen.

Ik werd snel en goed geholpen. Met wel heeeel veel uitleg.

EEN GOEDE TANDAETS

EEN GOEDE GEVOEL

Uitstekend!

Belsde op en mocht gelijk dezelfde dag nog komen. Eenmaal aangekomen, mocht ik gelijk de waxhtkamer uit en bij de tandarts naar binnen. Daar ben ik goed geholpen door een sociale bekwame tandarts ! Duizend maal dank !

Wordt altijd goed geholpen

Zowel de mondhygiëniste als de tandarts ben ik tevreden over

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Schrik steeds opnieuw van de rekening!

Tot mijn spijt moet ik steeds weer constateren dat de rekening van de mondhygieniste wel erg hoog is. Zeker als ik maar 20 minuten binnen ben. Had afspraak om 12.00 uur, binnengeroepen om 12.10 uur en stond om 12.30 weer buiten. Al een afspraak eerder had ik het idee dat zij haast had. Weet dat mijn gebit/tandvlees niet super meer is maar rechtvaardigt dat deze tarieven? Graag uw reactie.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandarts Eleni, is een fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt op je gemak gesteld en goed geholpen

Prima geholpen

Goed geregeld

Goede zorg Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed en sympathiek geholpen

Geweldig.

Stipt op tijd en heel erg vriendelijk zorgzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en prettige omgang

Prettige benadering van patiënt. Goede behandeling.

Begripvolle behandelaar

Er wordt zorgvuldig omgegaan met mijn angst/ fobie voor tandartsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen klachten, dus ga zo door

Niet veel wachttijd. Een half jaars controle, gelukkig deze maal niets extras. Wel een opmerking over het parkeren. Het aantal vakken om bij burgraadt in de juiste vakken te parkeren Is aan de magere kant. Kan beter.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Controle en een beetje bijgewerkt

Heel goed en vriendelijke geholpen.

H

B

Moeilijk mee te communiceren

Jammer dat de tandarts slecht Nederlands kan praten. Is lastig om te communiceren. Maar de behandeling zelf was goed.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Duidelijk en goed

Goede ervaring, duidelijke uitleg

Vriendelijk

De tandarts en de assisten zijn vriendelijk , ik kan hen alleen soms moeilijk verstaan omdat ze onduidelijk Nederlands praten.

Super top

Uitstekend praktijk. Zeer te vreden en ga altijd met een big smile naar huis. Hun zeer tevreden is ik super tevreden. Samen werken is de beste teamwork . Groetjes van de tiktok danseres Soraya. Ik ga naar de operatie tafel. Groetjes van sherida

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was goed en de tandarts was vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed alles uitgelegd wat er gedaan gaat worden

Goed en lief personeel

Hele goede behandeling

Heel goede behandeling en goede,begeleiding

Over Mondzorgcentrum Burgraadt

Welkom bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Bij MZC Burgraadt in Dordrecht zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!