Goede zorg

Altijd netjes geholpen, nemen de tijd voor klachten. Al jaren kom ik bij jullie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede afspraken en een fijne tandarts

In een woord geweldig!

Deze tandarts heeft gekeken naar een oplossing , en heeft inderdaad de puinhoop die een andere tandarts veroorzaakt heeft zo goed als opgelost Hierin heeft ze niet gekeken naar het geld maar naar de mens erachter! Ik heb weer vertrouwen gekregen in een tandarts , en die was ik kwijt door mijn vorige ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je word op een rustige manier opgevangen

Opgevangen vanuit de wachtkamer. Goede begeleiding en op een rustgevende manier behandeld. Zeer positief. Kan zelfs een grapje af. Werkt uitstekend van beide kanten. Houden zo!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel ik ben hier voor het eerst.

Ik kan nog niet zoveel zeggen maar mijn ervaring is ok.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel vriendelijk en duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren

Heel fijn behandeld.

Vriendelijk en duidelijk

Op een heel prettige manier behandeld met duidelijke uitleg en adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld maar flinke factuur

Op zaterdag 06 april.om 9 uur afspraak. Gebit schoongemaakt en goed advies gekregen. Was ongeveer 5 over 9 aan de beurt en zal weer op 20 over 9 in de auto. Bewijs kan ik leveren. Gisteren een rekening ontvangen van 95 euro voor 15 minuten werk. Echt.schandalig. laatste keer geweest. Misschien dat dit.komt door de zaterdag maar dan was ik graag hierover ingelicht van te.voren. met vriendelijke groet, Edwin Vaessen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede tandarts. Duidelijk. Legt alles uit. Heel prettig.

Fijn geholpen

Erg fijn geholpen door tandarts Kindermans en zijn team. De mondhygiëniste heeft uitstekend geholden en haar werk prettig en pijnloos uitgevoerd! :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben weer Keurig netjes geholpen!!

Ben echt tevreden! Het was voor de 3e keer dat ik jullie bezocht. Totaal niet in de vergelijking wat ik eerder gewend was!

Goede en fijne behandelingen

Goed geregeld, en goede behandelingen.

Botte manier van communiceren

Eén voorbeeld van de velen: door file ben ik vijf minuten te laat voor de afspraak. Ik verwacht dan niet als een of ander klein kind door de juf aangesproken te worden, en zéker niet als ik de volgende afspraak ruim twintig minuten te laat wordt binnengeroepen, zonder enige vorm van excuses. Dit voelt heel erg als twee maten. De enige die wel vriendelijk is en met de patiënt wil meedenken is Amy, de rest mag echt op een cursus klantvriendelijk communiceren. En de kunstgebittenboer mag z'n misplaatste arrogantie ook lekker thuis laten. Ik ben, nogmaals, geen klein kind en verwacht ook niet zo behandeld te worden. En zéker niet door een praktijk zogenaamd gespecialiseerd in angst patiënten.

Vriendelijk, vakkundig en bekwaam

Afspraken worden nagekomen, vakkundig personeel welke werkbaar advies geeft

Fijne tandarts en mondhygiënist

Ik ben zeer tevreden over deze praktijk. Ze zijn altijd heel vriendelijk, je wordt goed geholpen en je maakt geen onnodige kosten.

Prima en vriendelijk geholpen

Idem

Goede ervaring

Goede ervaring. Goed geholpen.

Zonde van de tijd

Na een afspraak van amper 1 minuut bij de tandarts, verplicht een nieuwe afspraak maken om tandsteen weg te laten halen. Geldklopperij noem ik dit… volgende keer ga ik wel gewoon direct naar de mondhygiëniste. De tandarts zelf was overigens een aardige dame.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

goed behandeld

goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goede uitleg.

Goede uitleg omtrent de behandeling. Air flow toegepast. En ook nog op een zaterdag.

Vriendelijk, doortastend en eerlijk

Altijd vriendelijk en eerlijk. Geen onnodige behandeling / kosten. Maar pakt wel zaken aan die nodig. De perfecte balans dus.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle en correcte afhandeling van de klacht

Fijne mondhygiëniste

Fijne lieve vrouw die haar werk goed doet zonder dat ik pijn had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd fijn en vriendelijk geholpen

Nu een jaar bij deze tandarts en het is een erg fijne tandarts. Altijd vriendelijk en zorgvuldig.

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.