Zo blij met het luisterend oor.

Door mijn trauma’s door de aangezichtspijn die ik heb , extreem angstig. Zo blij met het luisterend oor zowel aan de telefoon alsmede de tandarts en de assistente. Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet.

Good

for family and friends dedmmoceR

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte behandeling en duidelijke communicatie.. afspraken goed af te stemmen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangen en te woord gestaan

Zoals hierboven omschreven bedoel ik het ook waarbij gevoegd duidelijke uitleg betreffende het tijdspad dat moet worden gevolgd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede zorg met een glimlach

Men is vriendelijk, neemt de tijd om te kijken en de sfeer is lekker ontspannen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lang moeten wachten en wederom onbekende tandarts

Er was geen receptioniste en heb bijna 20 minuten (!) moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Vervolgens behandeld door wederom een nieuwe, onbekende tandarts. Dat is al de derde of vierde keer. Ze sprak ook niet heel duidelijk Nederlands en ze was niet altijd goed te begrijpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk en ze nemen de tijd voor je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles goed receptie zeer hulpvaardig en meedenkend. helemaal top. Ook lex was top. Alleen krijg ik deze beoordeling voordat ik helemaal klaar ben

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Verplicht nummertje maar alles hebben ze goed en netjes gedaan!

Alles naar tevredenheid verlopen.

super praktijk

al sinds 1980 kom ik bij deze praktijk de laatste jaren is het flink vernieuwd en nog altijd goede zorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg met wat er gaat gebeuren . Regelmatig vragen of het goed gaat , advies geven .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben erg bang van de tandarts hij stelde mijn erg op mijn gemak zo blij bedankt daarvoor

Snel en vakkundig geholpen

Ondanks ik een andere tandarts heb bij Mondzorg Woensdrecht, zeer tevreden met een collega tandarts, die het afgebroken hoekje aan een voortand, vakkundig, netjes en pijnloos heeft hersteld!

Secuur werk

Is niet voor 1 gat te vangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en vakkundig geholpen met een goede toelichting wat er gedaan werd

Zie boven

Vaak andere gezichten,

Nieuwe gezichten, kennen mijn achtergrond niet. Lijkt of er veel verloop is bij mondzorg, geeft niet een groot gevoel van vertrouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijk, vrije uiting van advies en tips, altijd een schone gebit na het reinigen.

Deskundig en supersnel geholpen

Er was een stuk van mijn kies af. Gebeld en 2 dagen later kon ik al terecht. Dacht eerst dat er een kroon gezet moest worden, maar de tandarts kon het zo herstellen, super.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen naa probleem met vulling

Kon snel langskomen nadat vulling uit kies was gevallen. Wat ik wel jammer vond dat ik steeds weer een andere tandarts te maken krijg. Deze dame was zeker kundig, maar ik vond het wel jammer dat ze bij deze best intensieve casus alles alleen moest doen.. Er was geen assistente. Ik vind de tandartspraktijk steeds onpersoonlijker en commerciëler worden en overweeg naar een andere, kleinere, praktijk over te stappen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige omgeving en vriendelijk personeel

Fijn

Prettig

Altijd aardig. Helpen zo snel als zei kunnen. Zoeken zodat het je uit komt . Kan niets anders zeggen .

Goede ervaring.

Vriendelijke benadering en goede zorg.

Fijne eerste periodieke controle

Vriendelijk personeel, fijne ervaring voor de kinderen, mooie praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne tandarts G Bettens,neemt de tijd is voorzichtig, en legt alles goed uit zodat je relax in de tandartsstoel ligt!

Over Mondzorg Woensdrecht

Bij Mondzorg Woensdrecht in Hoogerheide zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!