Duidelijkheid voorop

Tandarts met veel geduld. Ik ben zeer bang voor de tandarts, maar meneer legt precies uit wat er moet gebeuren en wat hij op welk moment gaat doen. Hij behandeld iedereen goed en hij vraagt zelfs hoe het met je man en kinderen gaat. Ik ben blij dat de praktijk is overgenomen!

Goed gevoel

Ik ben nog maar 1 keer geweest maar dat was wel n goed ervaring en zie met vertrouwen de volgende keren tegemoet.

Fijne tandarts

Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed veel uitleg en vriedelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede en vriendelijke behandeling van mij als persoon en van mijn gebit

wij zijn al jaren bij deze tandarts en we dachten dat hetgeen goed is je vast moet houden. Maar de tandarts die nu op Urk aanwezig is bevalt ons prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Moet nog een paar keer op herhaling dus kan daar nu moeilijk een oordeel over geven

Heel goed!

Ik werd heel fijn geholpen ..Er werd de tijd voor me genomen.

vriendelijk en snel geholpen

Kwamen iets te laat maar maakten ze geen punt van toen snel aan de beurt vriendelijk tegen de kinderen ook assistente zacht en vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig en vriendelijk. deskundig en efficiënt

zie boven

Mondzorg urk is top

Zo jammer dat mijn feestdagen een beetje anders verliep ....kon niet eerder terecht volgens noodnummer in almere ...doe er maar kauwgum op .afgebroken kies .......gelukkig 2 jan gelijk terecht op urk ...goede behandeling .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Foto gemaakt, oude vulling blijkt niet goed vast te zitten Goede uitleg, ook mbt de te verwachten kosten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele zorg en uitstekend geschikt voor kinderen

De tandarts/mondhygiënist die wij tot nu toe hebben gehad is professioneel en geeft adviezen. Alles word in overleg gedaan. De kinderen zijn niet bang voor de tandarts omdat ze goede uitleg geven en het voor de kinderen leuk maakt.

heel vriendelijk en goed geholpen

heel vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes behandeld en van te voren geïnformeerd over de opties

Een nette vriendelijke man die duidelijk uitlegt wat er qua behandeling kan en nodig is en dit voorstelt aan de klant, waarbij de klant zelf de keuze maakt. Dit vind ik een prettige manier van communiceren.

Altijd te vreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geduldig en lief naar de kids

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een heel kundige tandarts die mij behandeld

Alles liep perfect volgens afspraak, alleen tandsteen verwijderen vind ik bijzonder vervelend !! om het maar zacht uit te drukken. Gaatje vullen en tand er weer in zetten geen probleem maar dat tandsteen verwijderen verschrikkelijk vooral met dat haakje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen wachttijd, erg vriendelijk en kundig

vakkundig geholpen

Er wordt naar mij geluisterd, vragen beantwoord, overleg met client over vervolgprocedure etc.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze waren vergeten een gaatje van de vorige keer te boren

Een jaar geleden had ik een afspraak om 5 gaten te boren. Kennelijk zijn er maar 4 geboord. Of ik had 6 gaatjes en er maar 5 geboord. ( idd veel gaatjes!)

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Heel prettig en direct.

Lekker direct. No nonsens.

Ik ben goed geholpen

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige omgang met klant. Kundig personeel en prima zorg

redelijk tot goed

de assistente wilde drie afspraken voor een tand een probleem, een om te kijken, een om de stifttand recht te zetten en een om de achterkant te vullen. Gelukkig zag de tandarts het anders alles in een keer klaar.

Wijk 1 45

8321 EM Urk

Over Mondzorg Urk

Welkom bij Mondzorg Urk! Onze werkwijze is geënt op drie pijlers: efficiency, kwaliteit en service (nazorg). Wat betreft efficiency werken we verspreid over vier behandelkamers samen met de vijf gediplomeerde preventie-assistentes, die een deel van de werkzaamheden zelfstandig uit kunnen voeren. Hierbij gaat het om o.a. tandsteen verwijderen, het polijsten van het gebit, instrueren mondhygiëne etc. Door het werken met moderne apparatuur, gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen en werken met Nederlandse laboratoria, is de kwaliteit van de behandeling gewaarborgd. Wij zetten ons 100% in om samen met u tot een goed eindresultaat te komen.