Wel goed hoor

Ook goed hoor

Vriendelijk en kundig

Vriendelijk en kundig

Netjes geholpen

Verteld wat ze gaan doen. Aangeven als het pijn doet. Netjes de gaatjes gerepareerd Keurige afhandeling

Het voelde goed

Diana deed heel voorzichtig en vertelde alles wat ze deed. Ik gaf me vol vertrouwen over

laagdrempelig

professionele en kalme benadering met zeer goede uitleg over wat er wordt gedaan /gaan doen en wat je zelf kunt doen om je gebit in goede gezondheid te houden

prettig

goed ,prettige omgeving.

Goed en gezelligheid

Ontspannen sfeer

prima hoor

heel vriendelijk en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts heeft mij uitstekend geholpen en eerlijk behandeld.

Er was uitgebreid tijd voor mijn probleem terwijl het onverwacht was. Ik werd eerlijk behandeld en er werd echt medeleven betoond. Geen machines maar echt mensen. Dit alles heb ik zeer gewaardeerd.

Fijn

Nemen de tijd voor je en stellen je gerust, heel fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel voorzichtig behandeld :-)

De tandarts legt uit wat hij doet en de behandeling is goed verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige ontvangst en prima behandeling

Een vertrouwenwekkende praktijk. Men neemt de tijd en legt de zaken goed uit.

Goed en kundig

Was weer super, ging heen voor controle, had een gaatje . Hij vroeg wil dat ik die gelijk boor, ja natuurlijk. Dus ik ben er gelijk weer vanaf.. Alleen jammer dat de wachttijd zo lang duurt ( voordat je terecht kunt)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Leuke tandarts. Geeft goeie preventie tips.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn mondcoditie verbeterd door goede zorg

Vakkundig en duidelijk

Het controlebezoek was meer dan alleen kijken hoe mijn gebit eruitzag. Er moet wat gebeuren en dat werd me duidelijk uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling door de mond hygiëniste!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts is vriendelijk en luistert naar je

Tandarts luistert goed naar je , probeert te helpen waar nodig is

Goed geholpen vriendelijk

Mijn ervaring is dat het jammer vindt dat je niet altijd je eigen tandarts er is. Want je vertrouwen is beetje weg als je steeds ander heb. Je vertrouwt toch wel beetje als je steeds dezelfde tandarts heb. Het is na paar terug wel veel veranderd en steeds wordt er gewisseld met tandartsen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Goede kwaliteit

Ik vind het vooral prettig dat iedere keer wordt uitgelegd waarom bepaalde handelingen gedaan worden. Ook krijg ik iedere keer een goede uitleg over hoe ik zelf mijn gebit moet onderhouden

Duidelijkheid voorop

Tandarts met veel geduld. Ik ben zeer bang voor de tandarts, maar meneer legt precies uit wat er moet gebeuren en wat hij op welk moment gaat doen. Hij behandeld iedereen goed en hij vraagt zelfs hoe het met je man en kinderen gaat. Ik ben blij dat de praktijk is overgenomen!

Goed gevoel

Ik ben nog maar 1 keer geweest maar dat was wel n goed ervaring en zie met vertrouwen de volgende keren tegemoet.

Fijne tandarts

Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed veel uitleg en vriedelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede en vriendelijke behandeling van mij als persoon en van mijn gebit

wij zijn al jaren bij deze tandarts en we dachten dat hetgeen goed is je vast moet houden. Maar de tandarts die nu op Urk aanwezig is bevalt ons prima.

Wijk 1 8321 EM Urk

Over Mondzorg Urk

Welkom bij Mondzorg Urk! Onze werkwijze is geënt op drie pijlers: efficiency, kwaliteit en service (nazorg). Wat betreft efficiency werken we verspreid over vier behandelkamers samen met de vijf gediplomeerde preventie-assistentes, die een deel van de werkzaamheden zelfstandig uit kunnen voeren. Hierbij gaat het om o.a. tandsteen verwijderen, het polijsten van het gebit, instrueren mondhygiëne etc. Door het werken met moderne apparatuur, gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen en werken met Nederlandse laboratoria, is de kwaliteit van de behandeling gewaarborgd. Wij zetten ons 100% in om samen met u tot een goed eindresultaat te komen.