Na lange tijd weer naar de tandarts geweest goed geholpen vriendelijke mensen. Fantastisch!

Positief.

Naar tevredenheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg, snelle professionele hulp. Top

Altijd goed en gezellig

Goed en deskundig en netjes

Niet echt tevreden

Bij controle en geen gaatjes, vind ik het vreemd om weer een hele nieuwe afspraak te maken voor tandsteen weg te halen om dan nog eens de controle af te gaan werken. Dit heb ik geweigerd. Is dit een nieuw concept? Of bij elke controle foto's te maken? Dit zijn extra kosten. Dit komt mij onbekend voor, bij tandarts van de kist was dat geen gewoonte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig tijd genomen en goed uitleg gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede informatie en zorgvuldig geholpen met zo min mogelijke pijn tijdens de behandeling

Uitmuntend

Duidelijk wat ze gaan doen

Ik ben tevreden.

Goede indruk van behandeling. Informatievoorziening was goed.

heel goed geholpen door.

Neemt alle tijd, is vakkundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De info over de behandeling was duidelijk. Ik kreeg ruimte om vragen te stellen waarop dan weer inhoudelijk werd geantwoord. De behandeling was prettig en de mondhygiënist was zeer vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts was rustig en luisterde goed

Ik vond het heel erg fijn zo snel ik kon worden geholpen met mijn pijnklachten heel erg bedankt. Ik ben heel goed en vakkundig geholpen. ook vond ik het advies dat ik kreeg heel fijn en heb ik weer hoop dat het nu goed gaat na jaren lang klachten te hebben gehad . heel veel succes met jullie hele team. Wat ik wel mist is het mondspoelbakje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er arts goed geluisterd naar mij en ik kreeg goed advies.

Snel en netjes

Goed de tandarts legt per stap uit wat hij gaat doen dat vind ik wel fijn

Hele fijne tandarts

Deze man is zeer goed in zijn vak dus van mij krijgt hij ook een positieve aanbeveling.

Prettig

Ze nemen de tijd en geven goed advies

Wel goed hoor

Ook goed hoor

Vriendelijk en kundig

Vriendelijk en kundig

Netjes geholpen

Verteld wat ze gaan doen. Aangeven als het pijn doet. Netjes de gaatjes gerepareerd Keurige afhandeling

Het voelde goed

Diana deed heel voorzichtig en vertelde alles wat ze deed. Ik gaf me vol vertrouwen over

laagdrempelig

professionele en kalme benadering met zeer goede uitleg over wat er wordt gedaan /gaan doen en wat je zelf kunt doen om je gebit in goede gezondheid te houden

prettig

goed ,prettige omgeving.

Goed en gezelligheid

Ontspannen sfeer

prima hoor

heel vriendelijk en professioneel.

Over Mondzorg Urk

Welkom bij Mondzorg Urk! Onze werkwijze is geënt op drie pijlers: efficiency, kwaliteit en service (nazorg). Wat betreft efficiency werken we verspreid over vier behandelkamers samen met de vijf gediplomeerde preventie-assistentes, die een deel van de werkzaamheden zelfstandig uit kunnen voeren. Hierbij gaat het om o.a. tandsteen verwijderen, het polijsten van het gebit, instrueren mondhygiëne etc. Door het werken met moderne apparatuur, gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen en werken met Nederlandse laboratoria, is de kwaliteit van de behandeling gewaarborgd. Wij zetten ons 100% in om samen met u tot een goed eindresultaat te komen.