Rustige fijne controle afspraak

Tandarts en assistente vertelden wat er gedaan werd. Het was een ontspannende afspraak.

Vriendelijk en kundig personeel

Positief

Geen angst

Ik heb nogal angst voor de tandarts en had nu een andere als normaal. Maar het was echt heel ontspannen, alles duidelijk uitgelegd en ik kwam thuis en het eerst wat ik zei was; Dat viel alles mee! Volgens mij ben ik eigenlijk niet meer bang!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mevr Tandarts was heel vriendelijk en ze gaf goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij pijnklachten gelijk de volgende dag goed geholpen

Goede tandarts

Goede tandarts met tips , doet goed haar werk. Een echt professional!

heel goed

kon snel terecht en kreeg voldoende uitleg

Het was goed

Was goed zoals kan worden verwacht naar de tandarts gaan.

Fijne praktijk

Leuke medewerkers, goede behandeling met duidelijke uitleg er bij. Erg prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tja wat moet ik daar nou kort over zeggen.

Eerst kosten maken, snel even kijken en zo snel mogelijk weer naar buiten. Wel redelijk op tijd dat dan weer wel. Maar ik kreeg niet eens een hand. Vervolgafspraak kon eerst niet gecombineerd worden en later toch wel. Ook dat is goed geregeld. Vorige keer dat ik er was had ik vrij genomen, sta ik voor de deur, hangt er een briefje dat ze niet open zijn. Had ook best even een berichtje uit mogen gaan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

uitstekend

netjes, snel, vriendelijk

Goede uitleg

Goede voorlichting en vakkundig gewerkt.

gewoon goed

Vriendelijk, meelevend en duidelijk

De behandeling bij de mondhygieniste is vakkundig, vriendelijk en duidelijk

doet goed werk

prettig

Excellent

Zeer prettige en vakkundig behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en snel geholpen.

Door een ontsteking aan mijn kies veel pijn. Binnen enkele uren geholpen door een zeer ervaren mevrouw en direct van de pijn af. Mijn dank.

Super snel geholpen

Vriendelijk alles ging naar wens

Ben in goede handen

Met behulp van heb ik het onderhoud nu goed onder de knie.

Uitmuntend

De hygieniste zeer vriendelijk en behulpzaam

Zoals de vorige keer

Ik kom nog een keer

Prima ervaring

Deskundig personeel en vriendelijk.

Altijd goed

Altijd goed behandeld

Deskundig, persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen en nemen de tijd

Over Mondzorg Swifterbant

Mondzorg Swifterbant is een praktijk met een frisse en moderne uitstraling. Omdat de praktijk gevestigd is in een dorp, is het contact met de patiënten zeer persoonlijk en bijzonder. U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. De praktijk heeft 4 behandelkamers, een röntgenruimte en een laboratorium, die gevestigd is in het pand zelf. Wilt u meer weten neem gerust contact met ons op!