Ik ben daar tot voller tevredenheid geholpen. Fijne communicatie en uitleg.

Moest vulling vervangen en kies trekken. Ben daar tot goed en fijn geholpen. Absoluut geen klachten o.i.d. Prettige sfeer om zo maar te zeggen.

Hartstikke vriendelijke mensen

Fijne vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling, vriendelijke tandarts.

Goed geholpen, vriendelijke tandarts

Vriendelijke ontvangen

Tandarts is een vriendelijke persoon En rustig

prima ervaring

had last van een pijnlijke kies, kon snel geholpen worden, uitleg gekregen wat het pijnlijke probleem was, daarna vakkundig geholpen.

vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, goede behandeling en Duidelijke communicatie,

Ik ben vriendelijk te woord gestaan, en er is rustgevend uitleg gegeven over de manier van behandeling. De naam van de arts is mij ontschoten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weerkt kundig en snel. En heeft begrip voor de patiënt

Zeer fijne tandarts

Nooit pijn, altijd super beleefd. Tiener kinderen vinden het zelfs niet erg om er heen te gaan!

Aangenaam en duidelijk!

Zeer goed ontvangen en geholpen. Kon na aanmelding direct een afspraak maken voor de mondhygiënist. Hartstikke top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Meelevend, rustig en vakkundig.

Ik zag erg tegen de behandeling op. Maar door de rustige en meelevende benadering van de tandarts maar ook de aardige assistent is de behandeling vakkundig uitgevoerd en is het me heel erg meegevallen.

As usual

Zie boven

Prima!

Leuk met de kinderen!

Prima!

Geen opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had geen zin in de behandeling want ik had kiespijn. Ik kreeg een keuze. Behandeling is goed en duidelijk uitgelegd. Werd gerustgesteld en ook tijdens de behandeling werd verteld wat er werd gedaan. Heb geen pijn ervaren en er werd alle tijd voor genomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke personeel en heel goed behandeld

Word goed werk gedaan.

Mijn ervaring met uw praktijk vind ik goed.

Snelle en goede behandeling

Vriendelijke mensen in de praktijk. Kundig en geven goed advies. Nette behandeling ter verbetering van je gebit. Fijn dat combinatie afspraken mogelijk zijn.

Duidelijk ,vriendelijk ,zorgvuldig

.Tandarts Gabriel Wempe is een zeer zachtaardige tandarts en legt heel duidelijk uit wat ze gaan doen en tussendoor ook gevraagd of het goed gaat met mij. Vakkundig behandeling en met respect met de angst die ik vaak heb .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima,Zorgvuldig Vriendelijk en Duidelijk.

zijn prima ga zo door

is goed vriendelijk ontvangen

Heel fijn hoe Anneke de Mondhygiëniste me helpt

Prima niets mis mee

Cynthia Lenigestraat 22

8754 CD Makkum

Over Mondzorg Makkum

Bij Mondzorg Makkum in Makkum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!