Gewoon was goed!

Voor nu niets op aan te merken!!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

kundige en vriendelijk personeel

Het schoonmaken ging vlot en redelijk pijnloos

We hebben maar 1 tandarts in het dorp en is prima

Wordt altijd goed geholpen geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Goede behandeling

Snel en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tand eruit, plaatje erin. Wil wel graag dat tand erin geplakt wordt.

perfect

heel goed

snel en..perfect.!

Gisteren een afgebroken kroon, vandaag gebeld en..morgen de restanten verwijderd en overmorgen pijnloos verder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben geweldig gied geholpen!

Ik kwam voor de halfjaarlijkse controle. Ik meldde dat de dummy onder een brug wat los zat. Na de controle van mijn gebit (geen gaatjes) werd de dummy verwijderd, er werd geconstateerd dat er een klrin gastje zat in een kies ovan de brug. Er werd een foto gemaakt, gastje werd gevuld en daarna werd de dummy teruggeplaatst. Ik was heel blij dat dit meteen hersteld kon worden. Dus voor de behandeling geef ik een 10 !!!

Goed en klantvriendelijk

Pijnloze behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er is netjes de tijd voor genomen!

Goed is goed.

Zeer tevreden.

Alles was naar wens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben daar tot voller tevredenheid geholpen. Fijne communicatie en uitleg.

Moest vulling vervangen en kies trekken. Ben daar tot goed en fijn geholpen. Absoluut geen klachten o.i.d. Prettige sfeer om zo maar te zeggen.

Hartstikke vriendelijke mensen

Fijne vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling, vriendelijke tandarts.

Goed geholpen, vriendelijke tandarts

Vriendelijke ontvangen

Tandarts is een vriendelijke persoon En rustig

prima ervaring

had last van een pijnlijke kies, kon snel geholpen worden, uitleg gekregen wat het pijnlijke probleem was, daarna vakkundig geholpen.

vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, goede behandeling en Duidelijke communicatie,

Ik ben vriendelijk te woord gestaan, en er is rustgevend uitleg gegeven over de manier van behandeling. De naam van de arts is mij ontschoten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weerkt kundig en snel. En heeft begrip voor de patiënt

Zeer fijne tandarts

Nooit pijn, altijd super beleefd. Tiener kinderen vinden het zelfs niet erg om er heen te gaan!

Aangenaam en duidelijk!

Zeer goed ontvangen en geholpen. Kon na aanmelding direct een afspraak maken voor de mondhygiënist. Hartstikke top!

Cynthia Lenigestraat 22 8754 CD Makkum

Over Mondzorg Makkum

Bij Mondzorg Makkum in Makkum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!