Netjes op tijd geholpen

Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen Goede uitleg als er iets moet gebeuren

Keurig geholpen

Keurig geholpen maar ben het niet met de tandarts eens

Super!!

Er wordt prima rekening met je angsten gehouden!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig en goed helpende artsen met begrip mensen

Ik word begrepen en enorm goed geholpen

Correct en vlug bedient

Kundige mensen

Prima tandartsen

Goede zorg

Tandarts is prima

Goede snelle behandeling

Ik was snel aan de beurt. En ze hielpen snel.

Goede mondhygiëniste

Zij zou alleen iets beter (lees: meer) kunnen communiceren. Nu zat ik drie kwartier in haar stoel zonder ze één woord zei.

Altijd goed

Niks op aan te merken, altijd goed uitleg en weer met een mooi schoon gebit de deur uit

Super tevreden

Gabriël is fijne tandarts!

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Tevreden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Vriendelijk en professioneel

In een ontspajnnen sfeer lag ik achterover in de stoel. Rustig en gericht werden twee kiezen stapje voor stapje schoon gemaakt, bijgeboord en gefreesd en daarna voorzien van nieuwe opbouw. Zonder pijn en met twee gladde weer volledige kiezen kon ik weer naar huis. Prima werk

Prettige praktijk

snel en adequaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende praktijk met vakkundig personeel

Al jaren een meer dan tevreden klant bij Mondzorg Makkum. Van receptie tot tandarts en van preventie-assistente tot mondhygiëniste, het zijn allemaal bijzonder vriendelijke en vakkundige mensen. Ik ben zeer tevreden.

prima behandeling

aardige ontvangst, viendelijke behandeling

Vriendelijk en adequaat

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig en fijne communicatie .

Ik ben echt goed behandeld en geholpen door de tandarts.

Zeer goed werk

Gewoon was goed!

Voor nu niets op aan te merken!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

kundige en vriendelijk personeel

Het schoonmaken ging vlot en redelijk pijnloos

We hebben maar 1 tandarts in het dorp en is prima

Wordt altijd goed geholpen geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Goede behandeling

Snel en vakkundig

Over Mondzorg Makkum

Bij Mondzorg Makkum in Makkum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!