deze medewerkster is altijd oke

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte en transparante organisatie.

Wat ik waardeer aan Mondzorg zijn onder meer de korte wachttijden. Zowel telefonisch als op locatie. Ook is de communicatie is glashelder!

Jeffrey s altijd hartelijk ,

Professionele behandeling. En blij dat uiteindelijk alles goed gast komen . Wachten op de kroon en hopelijk over 2 weken kan ik dan weer lachen en goed kauwen. Ben te druk om nog eens tel. benadert te worden Vind een email ter herinnering van de afspraak al geweldig en voldoende. Dank

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom weer bij een tandarts

Ik was 18 jaar niet geweest ik ben van de week geweest voor controle was zenuwachtig maar gelukkig werd ik gerustgesteld

Fijn

Zijn super lief en hebben erg veel begrip

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed bereikbaar, geen lange wachttijden, rustig en geduldig tijdens de behandeling:)

Goed bereikbaar, geen lange wachttijden, professioneel, vriendelijk, geduldig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is vooral prettig dat wanneer een afspraak heb met Mirjam en tandarts dat de tandarts naar de kamer van Mirjam komt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle controle, alles goed!

Geen bijzonderheden dus weer snel buiten.

prima mondzorg

Ik kom al vele jaren bij deze tandarts en vind hem een zeer kundig persoon. Wel mis ik enige persoonlijke aandacht tijdens de behandeling. Als ik de kamer inkom zitten de tandarts en assistent met hun rug naar mij toe, wordt er verwacht dat ik besef dat ik in de tandartsen stoel moet gaan zitten. Er wordt over mij gesproken en er worden dingen gezegd over mijn gebit. Zou het fijn vinden als er tijdens of na de behandeling kort wordt samengevat wat er is besproken of gezien. En ik zou het fijn vinden als er wordt gezegd dat de afspraak afgelopen is in plaats van dat ik moet raden dat het klaar is en dat de tandarts en assistent hun rug weer naar me toe draaien. Het zijn maar kleinigheden, maar het zou een groot verschil maken.

Kundig en fijn meegedacht

Alle handelingen worden verteld (of zelfs uitgelegd), dat helpt enorm.

Goede zorg en begeleiding

Eline luistert goed naar wat mijn wensen zijn. Tijdens de behandelingen zorgt ze ervoor dat ik me op mijn gemak voel en vertelt ze, op mijn verzoek, alle stappen die ze doorloopt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en kundig geholpen door Jeffrey

Fust and with out pain

Good quality

Hele fijne ervaring!

Ik heb enorm veel vertrouwen in tandarts Eline, omdat ze uit zich zelf al meedenkt met de patiënt en met prachtig resultaat komt.

Deskundige behandeling

De jaarlijkse controle verliep weer soepel, efficiënt en persoonlijk. Dik tevreden keerde ik huiswaarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en begrip voor patiënten

Ondanks dat ik heel angstig ben voor behandelingen en het lang liggen op een stoel ben ik heel goed geholpen door Mina en haar assistente. Mina is professioneel en beoefend haar beroep met passie. Dat geeft vertrouwen. Ze stelt je gerust en heeft begrip voor mijn angst. Ik heb binnenkort een 2de behandeling bij Mina en ik ga er met volle moed er naar toe.

Prima.

klantvriendelijk

prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, ik voelde me op mijn gemak en alles wordt goed uitgelegd

Prima ervaring. Het is niet vervelend om naar de tandarts te gaan omdat je in goede handen bent.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, vriendelijk en op tijd

Ik ben zeer positief over Mondzorg. Twee afspraken achter elkaar gepland (Lisa:mondhygiëniste en Ron:tandarts). De afspraken liepen naadloos in elkaar over, de behandelingen zijn vriendelijk uitgevoerd en m’n gebit is vakkundig gereinigd en nagekeken.

Heel prettig en professioneel

Mij werd op begrijpelijke manier verteld wat het probleem is wat er aan te doen is. Er is een vervolg afspraak gemaakt.

Prettig

Prettig

Allemaal zijn jullie klantvriendelijk

Prima behandeling

Altijd goed geholpen.

De Raaf 13 4102 DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.