Prima geholpen

Er wordt goed geluisterd naar de "klachten" en meegedacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en zorgvuldige behandeling, voor een normaal tarief, door een mondhygiëniste.

zie boven

Heel prettig

Klantvriendelijke, prettige behandeling.

pijnloze geruststellende behandeling

Dit was de derde keer dat ik bij tandarts Margot verscheen. Na de tweede keer was mijn tandartsangst over. Ik ging dit keer dus ontspannen naar de Raaf. Zij kan pijnloos verdoven en stelt tijdens de behandeling voortdurend gerust. Al doende wordt de behandeling uitgelegd. Geweldige tandarts. Ook Miriam de mondhygiëniste beveel ik van harte aan. Tegemoetkomend aan mijn wensen heeft zij de hele behandeling handmatig uitgevoerd. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Te vreden

Het hoog nodige

Al jaren tevreden

Vriendelijk en vooral zeer kundig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goed in haar werk

Klantvriendelijk en kennis en goede werkwijze

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer prettige en goede behandeling.

Half-jaarlijkse controle goed uitgevoerd. Met tips over verzorging gebit. Ook grondig gereinigd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ron Rinck is een van de beteren tandartsen. Doet erg goed zijn werk en geeft altijd duidelijk advies en tips mee.

Heel fijn

Deskundige en vriendelijke tandarts

Zoals altijd goed!!

Viel me een beetje tegen, dacht dat het minder pijn zou doen, maar nu na 2 dagen is de pijn bijna weg, en het gaat goed! Bedankt Jeffrey!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na het maken van een afspraak snel een datum voor behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandelingen prima, privacy aan de balie kan beter

De behandeling door de tandarts is prima. Bij de balie wordt via een tekst bij een scherm gevraagd je daar aan te melden. Ik begrijp dat dit efficiënt werkt, maar het scherm is zo groot en zichtbaar voor anderen dat men gemakkelijk kan meekijken terwijl er privé gegevens worden ingevoerd en getoond. Voorstel om dit beter af te schermen of aan te laten melde met een ID-kaart of een door jullie toe te zenden QR-code. (Zials dat ook bij andere instellingen in de gezondheidszorg gebeurt.

Deskundig en ervaren!

Word altijd goed geholpen en krijg antwoorden op mijn vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geregeld, als je een probleem hebt met gebit, dat ze alles er aan doen om je te helpen op korte termijn. Mijn ervaring is geweldig en Tandarts Jeffrey geeft mij rust en een ontspannen gevoel. Zeer tevreden over Jeffey.

Super veel complimenten

Ik heb altijd een prima gebit gehad, maar daar voor het eerst hele mooie complimenten over gehoord. Mijn hele leven bij dezelfde tandarts geweest en nu voor het eerst een andere. Niet omdat de vorige niet goed was, maar bij deze tandarts was meer plek. Een hele goede keuze. Ik vond het fijn overal in meegenomen te worden en via de spiegel te kijken wat de tandarts bedoelde of waar ze het over had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede en prettige behandeling met toelichting

Bij binnenkomst van de behandelkamer werd eerst toegelicht waarom ik nu door iemand anders geholpen werd. Tijdens de behandeling werd regelmatig toelichting gegeven. Er werd rekening gehouden met minder prettige handelingen, waardoor ik even kon bijkomen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Rik is een kundige, vriendelijke tandarts

Ik word altijd goed geholpen aan de balie en door tandarts Rik. Hij is een kundige en vriendelijke tandarts en is eerlijk en geeft vertrouwen. Ook de assistentes zijn prettig.

Super goed geholpen door Eline

vlot en goed behandeld

Kundig geholpen. Er werd op een discrete manier gezegd wat mij te wachten staat.

Bevooroordeelde tandarts

Aanmelden etc ging prima, aardige baliemedewerkers. Gezien een afgebroken kies, was ik nu bij een andere tandarts dan welke ik normaal gesproken in de praktijk heb. Hij riep me binnen en liep vervolgens alweer weg zonder zich voor te stellen. Toen ik de behandelkamer inging, waar hij zich inmiddels alweer had gesetteld, was het eerste wat hij me vroeg of ik een beetje Nederlands spreek. Ik reageerde verbaasd en vroeg pardon? Vervolgens herhaalde hij de vraag nog langzamer. Ik begrijp dat ik een moeilijke achternaam heb, maar om er dan maar bij voorbaat al vanuit te gaan dat iemand geen Nederlands spreekt en zich, wellicht ook daardoor, niet geroepen voelt zich even voor te stellen, vind ik een beetje lomp. Verder vond ik hem nogal ruw bij het opzij houden/omlaag trekken van mijn mondhoek, daar zit nu ook een kleine ontsteking onder mijn huid. Ook ben ik niet helemaal tevreden over hoe mijn kies nu is gemaakt. Het voelt onaf, maar ik wacht wel even tot de afspraak met mijn eigen tandarts. Een van de onderstaande vragen gaat over welke tandarts ik had, maar dit weet ik helaas niet. Het is een oudere man die op de donderdag werkt in ieder geval.

Aardig goed.

Heb ervaring met verschillende tandartsen omdat het me niet uitmaakt maar ze zijn allemaal goed hoor, niets te klagen maar het blijft een noodzakelijk kwaad natuurlijk haha.

Professioneel

Precies volgens verwachting gewoon weer goed

Over Mondzorg Culemborg

Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.