Aardige deskundige mensen, goede service.

Mondzorg Culemborg is een prima tandartspraktijk, met aardige en deskundige mensen. Halve minpuntje komt doordat ik een paar keer terug moest komen omdat er iets niet helemaal goed was gegaan; ze deden echter alles wat mogelijk was om het a.s.m. te herstellen.

Goede ervaring

Goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Warme professionele houding richting cliënt, fijn!

Heel fijn! Tandarts Mina en haar assistent niet te vergeten die heel lief mijn hand vast hield! Mina had een zware dobber aan mijn kiezen , maar samen met haar assistent hebben deze dames mij er doorheen geholpen. Warm contakt !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling vaak wisselende tandartsen

Heel goede ervaring

Goede zorg

Perfectie

Goede behandeling en informatie gekregen wat betreft de narcose behandeling. Ik ben erg blij dat ik deze stap gezet heb om de behandeling te laten plaatsvinden

Professioneel en vriendelijk.

Tel. goed bereikbaar,hulpvaardig,fijne tandarts,alles in goed overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kwam langs voor controle. Ging op zich prima, maar vond t vreemd dat ik werd doorgestuurd naar de mondhygiëniste waar ik 2 weken eerder geweest was. Teruggegaan naar de mondhygiëniste en die zei dat alles er nog keurig uitzag. Is dit een nieuw verdienmodel? Doorsturen naar je eigen mondhygiëniste in je praktijk?

Persoonlijk

Sinds onze overstap naar Tandarts Jeffrey is de beleving van een bezoek aan de tandarts veranderd. Sinds wij als gezin bij hem komen hebben wij een fijne ervaring met de tandarts. Ik begrijp dat je niet alle verhalen en namen van patiënten kunt onthouden maar in ons geval doet hij dat wel, heel attent!

Eerste ervaring

De afspraak verliep wat rommelig doordat we met 3 gezinsleden waren. We kwamen voor het eerst. Even een rondleiding en uitleg over het reilen en zeilen in de praktijk was handig geweest (bedacht ik achteraf) Het zou handig zijn als er een tandenpoetsplek is.

100% tevreden.

Warm contact . Rust. Technisch oké

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door Mirjam ga ik met minder angst naar mijn afspraak

Ik zal altijd met angst en tegenzin naar mijn afspraak blijven komen maar Mirjam stelt me wanneer ik eenmaal in de stoel lig tot zover gerust dat het de behandeling dragelijk maakt.

Behandeling volgens afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen ,goede uitleg ,houden goed rekening met mijn angst.

Super.

Zéér goed.

Professioneel, vriendelijk.

Helaas lange wachttijd aan telefoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, niet lang op mijn beurt hoeven te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en er werd geluisterd.

Er werd naar mij geluisterd. Wat ik Als zeer prettig heb ervaren.

Ik ben heel tevreden

Ik was blij dat ik zo snel kon komen, dit was vanwege een afzegging. Aan de telefoon hadden ze al gevraagd wat er aan de hand was en de gegevens genoteerd. Jeffrey heeft direct mijn kies weer gerepareerd. Alle medewerkers staan je vriendelijk te woord!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer snel en vakkundig "geholpen" bij controle-bezoek!

Deskundige halfjaarlijkse controle van het gebit.

Fijne tandarts

Ik heb een vaste eigen tandarts, goed bereikbaar met ov, enige minpuntje is dat de tandarts en mondhygiënist niet in dezelfde afspraak zit maar verder prima praktijk en ze denken mee. Dat is prettig

Heel goed!

Professioneel, attent, super aardig.

Zeer professioneel en zorgzaam

Eerste ervaring met Mirjam als mondhygiënist. Heel rustig, voor, tijdens en na de behandeling werd alles uitgelegd. Veel tips om zelf mee aan de slag te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Merkwaardige ontvangst bij receptie, goede zorg door de tandarts

Het was een vervreemdende en zeer onpersoonlijke ervaring dat ik mij bij binnenkomst via een computerscherm moest aanmelden, terwijl er drie dames achter de receptie zaten. Zij schonken mij geen enkele aandacht. Het was voor mij ook onnatuurlijk dat op het computerscherm stond dat 'Ron' voor mij klaar zou staan op de afgesproken tijd. 'Dr. Rinck' zou ik een meer professionele en waardige aanduiding hebben gevonden. De controle en behandeling door Dr. Rinck was helemaal in orde.

De Raaf 13 4102 DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.