Was goed

Behandeling was goed.

Goede behandeling

Mijn gebit werd vakkundig en diep gereinigd; kreeg nog extra informatie om tussen de tanden schoon te houden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en accurate zorg door mondhygiëniste en tandarts

Zoals gewend tevreden over de zorg, behandeling en adviezen van mondhygiëniste Jacqueline. Over Therese da Silva al langere tijd erg tevreden over oplossing mbt mijn zwakke gebit en de daarvoor mogelijk oplossingen, tijdelijk of permanent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd weer vriendelijk en goed geholpen

Er was een kroon losgekomen. Dit werd vakkundig hersteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en correct geholpen.

Gaatje in tand. Gelijk dezelfde dag nog geholpen

Gewoon goed

Gewoon goed.. behandeld zonder pijn.

Prima, goede tips gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is positief en in geval van een probleem is het bespreekbaar.

Onlangs een minder fijn telefonisch contact gehad, vanwege een afmelding van mij wegens ziekte. Daar is mijns inziens niet correct en netjes op gereageerd. Overwogen heb ik om een klacht erover in te dienen, maar heb dat toch niet gedaan. Ik heb het wel met de tandarts kunnen bespreken. Dat gesprek heb ik als zeer positief ervaren en daarmee is het probleem opgelost. Is de allereerste keer dat ik me gestoord heb aan degene, die de telefoon beantwoord heeft tijdens m'n ziekmelding. Verder ben ik enorm tevreden over Mondzorg Centraal en word ik met respect, begripvol en vriendelijk bejegend. Over de behandelingen, die zowel door de tandarts als de mondhygiënist worden gedaan, ben ik ook zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed, duidelijk, efficient werkend en hygienisch.

Als prettig ervarend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Personeel, eerlijk, vriendelijk en vakbekwaam.

Heel slecht

Ik ging voor een gebitsreiniging en krijg slechts wat recreatief en onhandig gepruts aan een gedeelte van mijn gebit voornamelijk de voorkant. Kiezen werden vergeten. Jarenlang heb ik een zeer bekwame mondhygiëniste gehad die in 15 minuten mijn gebit perfect wist te reinigen, adviseerde over tanden reinigen en de gezondheid van mijn gebit evalueerde. Ook was er nog tijd voor een praatje. Het voelde altijd goed na afloop. Nu had ik na afloop het gevoel dagen mijn tanden niet gepoetst te hebben. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en is niet voor herhaling vatbaar. Deze mondhygiëniste werkt er pas twee maanden. Er zijn zoveel veranderingen in deze praktijk dat ik niet weet wie mijn tandarts is en dat ik ook deze persoon niet kende. Tot voor enkele jaren een geweldige tandartsenpraktijk, daar is niets meer van over.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De nieuwe mondhygiëniste heeft me goed voorgelicht, en bij elke stap uitgelegd wat ze ging doen. Ik ging met een schone en tevreden mond naar huis. Ik weet nu zelfs wat ik beter kan doen, zodat er de volgende keer verbetering te zien is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goede ervaring gehad!

Ik ben zeer tevreden over de manier van behandelen! Vriendelijk personeel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is heel goed

Duidelijk, snel, effectief, klantvriendelijk

Tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na vertrek van Tandarts M. Werry was het niet prettig omdat er veel wisseling van mensen was. Mijns inziens ook geen vakkundig personeel. Maar de laatste 2 behandelingen door de nieuwe mondhygiënste waren prima en heb ik ook een goed gevoel mbt de vakkundigheid.

Behandeling goed

Resultaat goed ervaren voor behandeling tand probleem

Helemaal tevreden.

Snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg.

nieuwe mondhygiëniste

Woensdag naar mijn tandartspraktijk geweest. Kennis gemaakt met de nieuwe mondhygiëniste. Ik had al via een nieuwsbericht vernomen dat ze een nieuwe mondhygiëniste hebben aangenomen. Altijd spannend. Hoe is de behandeling? Nou prima dus. Ze heeft alle tijd genomen die daarvoor nodig was. Heeft goede informatie verstrekt. En het belangrijkste, gebid goed gereinigd met veel zorg en aandacht, zonder dat ik daarna last had van mijn gebid zoals dat eerder vaak was bij de vorige mondhygiëniste die met pensioen is gegaan. Die was ook goed maar deze is subtieler.

Niet secuur genoeg.

Bij extractie van de bovenkaak bleek de beschikbare prothese onvoldoende afgewerkt. De kaakchirurg weigerde af te werken waardoor veel meer tijd nodig is voor de recapitulatie. Ik beschouw dit als een eenmalig incident.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een zeer positieve ervaring.

Na vele wisselingen is er nu rust in de praktijk en dat merk je tijdens de behandeling. Meer rust en aandacht voor patiënt.

Prettige tandarts en assistentie

Fijne tandarts die vriendelijk te werk gaat. Ook heel leuk en fijn hoe ze met de kinderen om gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele en supervriendelijke service!

Ben geen fan van de tandarts, maar door zou dat zomaar kunnen worden. Blij met deze tandartspraktijk!

Nieuwe medewerkers

Voor iemand met toch nog steeds angst voor de tandarts is het niet fijn om steeds geholpen te worden door nieuwe tandartsen/mondhygiënisten. Dat wil niet zeggen dat ik niet goed geholpen/behandeld ben, maar het brengt wel extra spanning met zich mee.

Heel goede ervaring

Heel goede ervaring

Over Mondzorg Centraal

In onze praktijk staat de zorg voor uw mond in alles centraal. Uitgangspunt daarbij is de gezondheid van uw mond op een zo hoog mogelijk peil te brengen en te houden. Onze website biedt u informatie over onze praktijk. Ook kunt u hier terecht om een antwoord te krijgen op veel van uw vragen over behandelingen, pijnklachten en algemene tandheelkundige onderwerpen.