Positief

We zijn goed ontvangen er straalde rust in de praktijk. We zijn goed geholpen. Werden op tijd naar binnen geroepen.

N.v.t.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne rustige tandarts met begrip voor mijn angst.

Het is niet dat ik graag kom maar het kost me minder moeite dan voorheen. Er is wel spanning maar de tandarts gaat hier goed mee om.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk, persoonlijk en nemen de tijd voor je.

Mondhygiëniste: Haar zag ik voor het eerst. Zeer vriendelijk en vertelde eerst wat over zichzelf. Dat vond ik zeer prettig. Ook moest ik mijn hand omhoog doen, als ik pijn voelde. Ze gaf ook compliment over mijn verzorging. Ik ga zeker bij haar terug. Ook al is dat op een andere dag dat ik normaal kom. Tandarts en assistent. Beiden vriendelijk, persoonlijk( hoe gaat het met U). Mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Ook hier gaven ze compliment.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn en goed geholpen

Heel fijne tandartspraktijk die mij heel goed en vakkundig helpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat er goed geluisterd wordt, naar de problemen.

Als angst patiënt heel goed en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk.

Herinneren afspraak via mail. Erg fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt met je eigen tekortkomingen geconfronteerd

Мне очень понравилось

Всё было профессионально

Clientvriendelijk, snel geholpen

Konden meteen terecht. Super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben tevreden over de behandelingen . Zin vriendelijk en correct.

Deskundig en vriendelijk

Zeer tevreden.

Prettige eerste ervaring

Netjes en goed te woord gestaan. Duidelijke uitleg over alles en vriendelijke tandarts

Aangenaam verrast

Positief verrast dat ik gebeld werd en eerder terecht kon en als belangrijkste dat het probleem opgelost werd.

Positief

Aandacht voor de patiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gebeld met pijnklachten. Dezelfde dag opgelost

Prima geholpen bij pijnklachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig en duidelijke uitleg en aandacht voor de patiënt

Jacco geeft een duidelijk advies, stelt je gerust en heeft veel geduld.

Prettig

Goede afspraak, geen wachttijd Prettige, afdoende behandeing

Op tijd en op maat

Fijn contact met behandelaar

Fijne praktijk ,goede tandarts

Fijne praktijk,geduld voor de mensen ,aardige medewerkers.

Fijne tandarts

Korte wachttijd, duidelijke info, vriendelijke tandarts en assistent

Alles top geregeld

Vertrouwde omgeving

Fijne omgeving van een plek waar je ook wel eens met tegenzin (pijn) naartoe gaat. Mondzorg Beek ontvangt je echter in een zeer vertrouwde omgeving, zeer persoonlijk en altijd een leuk praatje. Top medewerkers!

Goede,prettige controle

Prima jaarlijkse controle, en mooi op de afgesproken tijd

Van Sonsbeecklaan 3 a

6191 JL Beek

Over Mondzorg Beek

Bent u woonachtig in de regio Beek en zoekt u een gerenommeerde, patiëntvriendelijke tandartspraktijk waar alle disciplines aangeboden worden? De praktijk van Mondzorg Beek in Beek staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De sfeervolle en professionele tandartspraktijk met vier behandelkamers is centraal gelegen nabij het centrum van Beek waar het parkeren gratis is. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.