professioneel & deskundig

Ik ben professioneel en deskundig behandeld door tandarts dr. Jacco Naude en zijn Assistent. just continue the good work!

Fijne tandartspraktijk

Vriendelijk en ervaren personeel doe weten wat ze doen en wat er nodig is om je tanden optimaal te behandelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na jarenlange tevredenheid, toch afscheid

Meer dan 10 jaar zeer tevreden over de behandelingen. De afstand(225 km) wordt toch nu een bezwaar.

Ik ben goed geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts gaf een goed gevoel en vertelde wat hij ging doen

Mooi optijd

De tandarts begon op tijd en ging vakkundig te werk ik voelde me op mijn gemak

???

Welke ervaring moet ik opschrijven als ik maar een kwartiertje een gesprek heb gehad en me gelijk porceleinen facings werden OPGEDRONGEN. Op geen enkele manier werd er ingegaan op de problematiek die ik had. Het bevreemd dat iedere tandarts op z'n eigen manier te werk gaan met een doel GELD verdienen. De tandartsen hanteren geen zelfde CODEX en geven advies op eigen initiatief. Soms zelfs tegenstrijdige informatie. De gezondheid interesseert geen enkele tandarts, Het wordt hoog tijd dat de tandartsen hier verandering in aanbrengen. Nu begrijp ik maar al te goed dat de mensen heil zoeken in andere landen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg van mijn probleem bij een implantaat

Er werd schriftelijk vastgelegd wat ik de komende tijd moest doen (doorverwijzing voor een CBCT scan ter beoordeling van een implantaat i.v.m. botverlies

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Vriendelijke en behulpzame ass.

Het is jammer dat de praktijk ver van mijn woonplaats ligt Maar de service en kwaliteit die de praktijk eerder altijd voor mij is geweest heeft gezorgd dat ik hier nog steeds patiënt ben.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Onbekend

Vriendelijk en de behandeling zeer kundig…!!

goed geholpen volgens afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd correct op tijd,geen lange wachttijden

Directe hulpverlening

Aanbeveling voor ieder.

Persoonlijke benadering

Goed behandeld

Positief

We zijn goed ontvangen er straalde rust in de praktijk. We zijn goed geholpen. Werden op tijd naar binnen geroepen.

N.v.t.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne rustige tandarts met begrip voor mijn angst.

Het is niet dat ik graag kom maar het kost me minder moeite dan voorheen. Er is wel spanning maar de tandarts gaat hier goed mee om.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk, persoonlijk en nemen de tijd voor je.

Mondhygiëniste: Haar zag ik voor het eerst. Zeer vriendelijk en vertelde eerst wat over zichzelf. Dat vond ik zeer prettig. Ook moest ik mijn hand omhoog doen, als ik pijn voelde. Ze gaf ook compliment over mijn verzorging. Ik ga zeker bij haar terug. Ook al is dat op een andere dag dat ik normaal kom. Tandarts en assistent. Beiden vriendelijk, persoonlijk( hoe gaat het met U). Mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Ook hier gaven ze compliment.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn en goed geholpen

Heel fijne tandartspraktijk die mij heel goed en vakkundig helpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat er goed geluisterd wordt, naar de problemen.

Als angst patiënt heel goed en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk.

Herinneren afspraak via mail. Erg fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt met je eigen tekortkomingen geconfronteerd

Over Mondzorg Beek

Bent u woonachtig in de regio Beek en zoekt u een gerenommeerde, patiëntvriendelijke tandartspraktijk waar alle disciplines aangeboden worden? De praktijk van Mondzorg Beek in Beek staat garant voor mooie en gezonde tanden, voor goede mondzorg en alle tandheelkundige zorg onder één dak. De sfeervolle en professionele tandartspraktijk met vier behandelkamers is centraal gelegen nabij het centrum van Beek waar het parkeren gratis is. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.